Vraag

problemen met sms op iPhone 13

  • 28 December 2021
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Reputatie 1

De iPhone 13 is onwaarschijnlijk top maar sinds gisteren kan ik geen sms meer versturen.

proximus heeft me een dubbelzinnig sms’je gestuurd alsof ik extreem veel sms heb verstuurd en er was ook sprake dat mijn iPhone besmet zou zijn met het flubot virus. Ik heb dit met zowel met mcafee als Norton 360 gecontroleerd en nergens is sprake van ook maar enige infectie. Nu heb ik alle stappen geprobeerd en gsm nummer geprobeerd te verwijderen van FaceTime en iMessage om daarna alsnog opnieuw te activeren maar deze blijft vastlopen in registratie zodat het een maat voor niets blijkt .

ik heb Proximus via alle mogelijke manieren gecontacteerd zoals Messenger, Twitter, chat via de my Proximus app maar alles vergeefs.

zo krijg je tegenstrijdige informatie gaande van uw nummer is voor sms geblokkeerd omwille van flubot virus als er is geen blokade. Wat moet ik nu geloven ? In ieder geval heb ik niet extreem veel sms’jes verstuurd en is het virus niet aanwezig op mijn iPhone 13.

Ook alle mogelijk stappen mbt wijzigen nummer dat dient om sms te versturen mislukken doordat ze blijven hangen in registratie.

dit is absoluut niet ok want er is absoluut in werkelijkheid helemaal geen sprake van extreem veel sms’jes die ik zogezegd zou hebben gestuurd en de aanwezigheid van het virus.

graag toch een oplossing want niemand heeft er iets aan om bij telefonisch contact of via chat met klantendienst van het kastje naar de muur gestuurd te worden. 

 


3 reacties

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen om dit verder na te trekken, van zodra ze hier de draad opnemen.  

Reputatie 7
Badge +3

@BRUCE2016 Ik ga uw vraag nu doorsturen naar de bevoegde dienst voor verder onderzoek. Ik breng u op de hoogte van zodra ik nieuws heb.Ik ga ervan uit dat het over het gsm-nummer gaat dat op uw profiel staat.Groetjes, Joel

Reputatie 7
Badge +3

@BRUCE2016 Ik kreeg volgende feedback :Vermoed dat dit een algemeen probleem was een aantal dagen geleden aangezien hier nog oproepen voor zijn binnengekomen.Alles ziet er op dit ogenblik normaal uit, geen blokkering.Moest dat niet het geval zijn mag u het zeker langs deze weg laten weten.Alvast excuses voor het geleden ongemak.Groetjes,Joel

Reageer