Vraag

Pdp

  • 17 June 2019
  • 5 reacties
  • 233 Bekeken

Beste,
Ik kan geen 4g gebruiken in het buitenland wegen een probleem met de pdp identiteit.

This topic has been closed for comments

5 reacties

Hallo Dylan1992
Ik heb de blokkering van je nummer gehaald.
Binnen dit en max 2 uur zou dit in orde moeten zijn.
Toestel gewoon eens uit en aan zetten. :)
Houd er rekening mee dat enkel de verbindingen binnen de EU inbegrepen zijn in jouw abonnement.
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.
Dat mag zeker
Dit mag zeker
Reputatie 7
Badge +4
Zoals Martin al suggereerde staat er inderdaad een blokkering op je abonnement voor data roaming (gsm eindigent op -65). Die kan verwijderd worden als je wil.
Morgen kunnen de proximus medewerkers, als ze hier terug op het forum langskomen, eens natrekken of er iets geblokkeerd staat voor 4G.
mss gelijkaardig aan deze situatie hier
> klik hier