Beantwoord

pay&go verificatie fout website

  • 10 July 2020
  • 6 reacties
  • 347 Bekeken

dringend! Ik wil mijn prepaid activeren maar via herlading en Eid geeft de website constant een foutmelding. Mijn nummer wordt niet herkend dus ik geraak niet binnen op de klantendienst.

047911****

05020****

 

Gegevens niet opgeslagen

Door een technische fout werden uw gegevens niet opgeslagen

icon

Beste antwoord door Martin 10 July 2020, 22:00

Bekijk origineel

6 reacties

best eens bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 of via facebook/messenger

want niet zeker dat je hier nog op een antwoord krijgt vanavond en tijdens ‘t weekend komen ze hier ook niet langs van Prox

Probeer het eens via deze weg → klik hier  
bijkomende info → hier & → hier 

best eens bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 of via facebook/messenger

want niet zeker dat je hier nog op een antwoord krijgt vanavond en tijdens ‘t weekend komen ze hier ook niet langs van Prox

Hey Martin, juist omdat hun website niet werkt om mijn nummer te verificeren, geraak ik ook niet binnen op de helpdesk.. een heel gedoe.. ze werken tot 22u, maar nergens te bereiken. Ook niet via Facebook. Ik moet mijn nummer ingeven via het gratis nummer, maar wordt niet herkend omdat ik de verificatie nog niet kon doen. Na de middag werd mijn abo via het werk afgesloten en dit zou max 4u duren. maar ik kan nog steeds op 4g,.. 

 

Reputatie 6
Badge +2

Door te googelen naar “Proximus prepaidkaart activeren” kom ik (ik koos denk ik de vierde link) op een pagina waar het telefoonnummer en simnummer moet ingegeven worden om te activeren. Je vindt daar ook een nummer om uw gsmnummer te verifiëren.

Door te googelen naar “Proximus prepaidkaart activeren” kom ik (ik koos denk ik de vierde link) op een pagina waar het telefoonnummer en simnummer moet ingegeven worden om te activeren. Je vindt daar ook een nummer om uw gsmnummer te verifiëren.

Ok, ik heb dit nu eens geprobeerd. Bedankt. Ze hebben mijn bericht goed ontvangen, nu hopen dat het lukt. Want op elk mobiel device/laptop krijg ik andere foutmeldingen via hun website..

Reputatie 6
Badge +3

Aangezien het gaat om een nummer die vroeger toebehoorde aan jouw werkgever dan moet je dit doen op volgende link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_change_call_price_plan/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/telefonie/abonnement/abonnement-wijzigen/abonnement-wijzigen-pay-and-go-kaart-wijzigen.html daar staat ook bellen naar 1911. Hier staat ook dat bij wijziging van het abonnement het tot 00:00 kan duren voor dat de wijziging is doorgevoerd: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqs_call_nb_port_new_price_plan/zelfstandigen-en-kleine-bedrijven/support/telefonie/abonnement/abonnement-wijzigen/vanaf-wanneer-kun-je-bellen-nieuw-abonnement-nieuwe-pay-and-go.html

Reputatie 7
Badge +3

@marjoleing 

ik hoop dat identificatie ondertussen gelukt is ?

de vermelde telefoonnummers heb ik openbaar aangepast en in je profiel ingegeven.

groeten

Tina

Reageer