Skip to main content

Wanneer ik de oproepgeschiedenis van mijn gsm opvraag krijg ik als antwoord

“kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”.

Kan iemand mij helpen? mijn klantnr is 1761****

Dank bij voorbaat

FYI: tijdens feestdagen en weekends komt hier niemand van Proximus zelf langs op het forum.


@raoul_04 

Is het ondertussen wellicht opgelost? Zo niet: 

kan je in je profiel je gsm nr invullen? hij zit niet onder je klantennummer dat in je profiel staat?

groeten,

Tina


Ik had begrepen dat er voor iedere Pay&Go steeds een apart MyProximus account moest aangemaakt worden (en dat aan Pay&Go nummers geen klantennr toegekend werd)


Bij mijn P&G’s is er ook inderdaad nergens een klantnummer te vinden .


Ik heb mijn gsmnummer aan mijn profiel toegevoegd.


@raoul_04 

we vragen hierover meer info en houden je op de hoogte

oproepgeschiedenis van mijn gsm = via de gsm zelf of via login op pc? 

groetjes

Tina


Ik krijg geen gegevens in beide gevallen.

Grtjs,

Raoul


@raoul_04

Hoeveel belminuten, sms’en of MB heb ik nog?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_bundle_vs_credit/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/belkrediet-herladen/je-pay-and-go-krediet-raadplegen-herladen-of-omzetten.html

ik veronderstel dat je via 1 v deze procedures werkt en dan de melding krijgt “kan uw oproep- en herlaadgeschiedenis niet ophalen”

klopt?

we zoeken iemand om hulp te bieden = via dossier 51676735

groeten

Tina


Reageer