Skip to main content

De Pay&Go nummer was verlopen in januari dit jaar.. Vergeten te vernieuwen maar op 31 augustus herladen voor 25 EUR. Steeds niet opnieuw geactiveerd. Kan dit nog? Indien niet, is een terugbetaling mogelijk van de 25 EUR + eventuele belwaarde die er nog op stond..?

 

Ik zal het telefoonnummer via privebericht sturen! 

@Schips

je kan het betrokken telefoonnummer noteren in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het privé tekstveld "Ticket".
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.


@Schips 

Life Cycle Status  Active

Identification Status   Unidentified

Beste,

als ik het nummer opzoek krijg ik bovenstaande info: actief (info vanaf 14-6-23?), maar niet geïdentificeerd?

ik vind geen verbruik, wel een credit van 35 euro… 

groeten

Tina


@tina.b, ik heb al meerdere keren proberen dit nummer te registeren maar dit lukt niet.. zou ik een nieuwe simkaart kunnen aanvragen in een px shop maar de nummer en credit behouden..?


Identification Status   Unidentified

als ik het nummer opzoek krijg ik bovenstaande info: actief (info vanaf 14-6-23?), maar niet geïdentificeerd?

ik vind geen verbruik, wel een credit van 35 euro… 

&

Ik heb al meerdere keren proberen dit nummer te registeren maar dit lukt niet

 

→ laten identificeren/registreren in een nabijgelegen Proximus center


@Schips 

best ga je langs in een proximus shop: zij kunnen wel sneller identificeren, net zoals M_016 zegt

excuses voor het ongemak.

groeten

Tina


Reageer