@Schips
je kan het betrokken telefoonnummer noteren in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) in het privé tekstveld "Ticket".
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.
@Schips
Life Cycle Status Active
Identification Status Unidentified
Beste,
als ik het nummer opzoek krijg ik bovenstaande info: actief (info vanaf 14-6-23?), maar niet geïdentificeerd?
ik vind geen verbruik, wel een credit van 35 euro…
groeten
Tina
@tina.b, ik heb al meerdere keren proberen dit nummer te registeren maar dit lukt niet.. zou ik een nieuwe simkaart kunnen aanvragen in een px shop maar de nummer en credit behouden..?
Identification Status Unidentified
als ik het nummer opzoek krijg ik bovenstaande info: actief (info vanaf 14-6-23?), maar niet geïdentificeerd?
ik vind geen verbruik, wel een credit van 35 euro…
&
Ik heb al meerdere keren proberen dit nummer te registeren maar dit lukt niet
→ laten identificeren/registreren in een nabijgelegen Proximus center
@Schips
best ga je langs in een proximus shop: zij kunnen wel sneller identificeren, net zoals M_016 zegt
excuses voor het ongemak.
groeten
Tina