Beantwoord

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren

  • 7 april 2021
  • 6 reacties
  • 162 Bekeken

Pay&Go-kaart : voicemail zelf activeren of deactiveren lukt niet. 2x geprobeerd blijft op aan staan. Ik zou het graag deactiveren. Bedankt

icon

Beste antwoord door HeidiE 8 april 2021, 08:43

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2
Badge

het kan twee uur duren voor je  voice mail desactief  staat.

Reputatie 2
Badge

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_voicemail_deactivate/particulieren/support/telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/voicemail-en-phonemail/voicemail-van-je-gsm-of-vaste-lijn.html

@Elvira Aangezien dit nog voorvalt dat dit niet lukt (zelf al wacht je lang genoeg) kan het zijn dat het moet even nagetrokken/ingesteld  worden door een prox forummedewerker als die hier de draad opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Elvira vul je het nummer in kwestie even aan op het klantprofiel? Groetjes, Heidi

Dag HeidiE 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Alvast bedankt om dit in orde te brengen.

 

Met vriendelijke groet

Elvira

Reputatie 7
Badge +3

Gegevens gevonden @Elvira , we doen het nodige! :wink:

Reageer