Pay & Go kaart aangeschaft na 5 dagen problemen blijkt mijn nieuwe online aangevraagde kaart al eens gebruikt te zijn waarbij het bel te goed op is hoe kan dit? Kaart was actief van 28/06/2024 terwijl ik 27/12 mijn bestelling heb geplaatst
Ondertussen tussen 5-6 maanden klant bij proximus al het 4de probleem..
-2 dagen na de installatie niets van internet meer
-Internet werkt heel traag terug moeten contact opnemen
-4 maanden later terug geen internet + tv blijkt het dat de modum stuk was
-Nu pay en go kaart gekocht nu terug problemen
Bel je naar de klantendienst hoop je geholpen te worden wordt je in wacht gezet en hoor je niemand meer aan de lijn voor 10min en wordt de lijn verbroken
Ga je naar de proximus winkel krijg je antwoord klantendienst contacteren, klantendienst gecontacteerd sturen ze je naar de winkel..
Na 13jaar klant bij orange naar proximus gegaan moet de bedoeling om beter ontvangst te krijgen maar tot nu toe...