Skip to main content

Pay & Go kaart aangeschaft na 5 dagen problemen blijkt mijn nieuwe online aangevraagde kaart al eens gebruikt te zijn waarbij het bel te goed op is hoe kan dit? Kaart was actief van 28/06/2024 terwijl ik 27/12 mijn bestelling heb geplaatst

Ondertussen tussen 5-6 maanden klant bij proximus al het 4de probleem..

-2 dagen na de installatie niets van internet meer

-Internet werkt heel traag terug moeten contact opnemen

-4 maanden later terug geen internet + tv blijkt het dat de modum stuk was

-Nu pay en go kaart gekocht nu terug problemen

Bel je naar de klantendienst hoop je geholpen te worden wordt je in wacht gezet en hoor je niemand meer aan de lijn voor 10min en wordt de lijn verbroken

Ga je naar de proximus winkel krijg je antwoord klantendienst contacteren, klantendienst gecontacteerd sturen ze je naar de winkel..

Na 13jaar klant bij orange naar proximus gegaan moet de bedoeling om beter ontvangst te krijgen maar tot nu toe...

@Jeffrey G Omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen hier de draad terug opnemen: Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens. In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag, bv het betrokken gsm nummer enz... Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Dag ​@Jeffrey G kun je het nummer in kwestie toevoegen aan je profiel voor nazicht?


Het nummer is toegevoegd betreft ******6363


@Jeffrey G we zien een reload op 07/01 - als ik het goed begrijp was de kaart leeg (ipv 10 EUR krediet) toen je ze in gebruik nam?


Inderdaad in de proximus winkel werdt mij verteld dat de kaart 28/06/2024 actief is geworden en kaart was geblokkeerd daarmee heb ik een nieuwe simkaart gehad en daar terug 15€ opgeladen..

mvg

 


Reageer