Skip to main content

Beste
 

ik ben vergeten mijn pay en go te herhalen. Is het mogelijk om mijn nummer alsnog te activeren?

 

Alvast bedankt.

@Dirkx tom 

De PX moderatoren komen pas maandag hier terug langs op het forum, maar omdat ze u zouden kunnen verder info geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden bv het betrokken Pay&Go nummer waarover het gaat..
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


Beste

Ik heb de informatie aangevuld. Bedankt.

 


@Dirkx tom 

De stopzetting is al enkele maanden geleden gebeurd.

We kunnen dit niet heractiveren.

Groeten

Tina

 


Reageer