Skip to main content

Bestelling Iphone 15plus geplaatst op 18/09/23. 

Briefje van de postbode in de brievenbus gevonden op 22/09/23. Pakket zou op 23/09/23 vanaf 11u beschikbaar zijn in het afhaalpunt. 

Naar afhaalpunt op 23/09/23: postbode niet langs geweest, dus geen pakketje.

Terug naar afhaalpunt op 25/09/23: postbode wel langs geweest maar nog steeds geen pakketje.

Onmiddellijk daarna naar Bpost, ‘pakketje ligt waarschijnlijk achteraan maar postbodes zijn al naar huis dus zal voor morgen zijn’. (26/09/23)

Op 26/09/23 telefoon naar Bpost: pakket is niet op postkantoor. 

Waar dan wel? 

Telefoon naar Proximus, dame in het gebrekkig Nederlands antwoordt dat men snel contact met me zal opnemen. Verder niets...

Dag @Lizzy1982 vul je in het klantprofiel hier je gegevens aan?


Best een schriftelijke klacht indienen bij de verantwoordelijke leverancier zijnde Proximus. 


mss best ook het invulformulier van Bpost invullen:

Mijn pakje ligt niet in het Afhaalpunt

Vul ons online formulier in om aangifte te doen dat je pakje niet in het Afhaalpunt ligt


Reageer