Beste,
Een issue hier bij het omzetten van een werktelefoonnummer bij Proximus naar een nieuwe abonnement bij Proximus.
Stap 1: nummer overgedragen naar Pay&Go op 15/5.
Stap 2: Door dat de identificatie online niet lukte naar Proximus winkel op de Keyserlei in Antwerpen. Hier verifiëert de sales agent mijn ID. Na anderhalve dag ben ik dus opnieuw bereikbaar.
Stap3: het online aangevraagde en bevestigde abonnement (35GB data + promo) blijkt nog "in verwerking". De sales agent zegt me een ticket aangemaakt te hebben. Mijn nieuwe SIM (die ik niet nodig heb want overschakelen van Proximus naar Proximus) zou onderweg zijn per post op 16/5.
Stap 4: na het verlengde weekend nog steeds geen nieuws van Proximus. Intussen een tweede Pay&Go bundel moeten kopen om data en belkrediet te hebben. Intussen is dat al meer dan de maandkost van mijn abonnement, dat normaal al actief had moeten zijn.
Stap 5: gezien de gebrekkige communicatie besluit op opnieuw een Proximus shop, deze keer op de Meir in Antwerpen binnen te gaan. De sales agent meldt me dat er geen ticket gecreëerd was door zijn collega en dat het abonnement nog steeds in "verwerking" is. Gezien de collega's in Brussel blijkbaar minder lang werken dan die in de branches opnieuw heen oplossing. Ik wandel buiten met de wetenschap dat er een nieuw support ticket is aangemaakt. De dag erna zou het euvel zeker moeten verholpen zijn.
Stap 6: intussen zijn we meer dan 8 dagen verder en is mijn abonnement nog steeds niet actief.
Stap 7: intussen een nieuwe Sim op 23/5 (!) in de bus. Deze is -voorspelbaar- niet geactiveer en in het begeleidend schrijven staat vermeld dat er op 19 maart een overschakeling van de oude provider naar Proximus zou gebeuren. Die oude provider is Proximus, dus ik mis hier totaal het verhaal. Normaal is een nieuwe Sim dan overbodig. Er gebeurde geen activatie dus vandaag voor de derde keer naar de Proximus winkel om daar geen oplossing te krijgen?
Om de loop compleet te maken is jullie telefonische support natuurlijk niet beschikbaar voor Pay & Go gebruikers.
Oplossing voor mij: het crediteren van de gemaakte Pay & Go kosten / korting op factuur, plus directe activatie van mijn diensten.
Het kan toch niet dat een enterprise als Proximus er na 2 bezoeken aan een shop en tal van online acties niet in kan slagen om een eenvoudig abonnement te activeren van iemand die überhaupt al jaren professioneel en privé klant is.
Graag asap een oplossing/tegemoetkoming of we gaan telefonie bij de concullega's moeten zoeken.
Klantnummer:1******0
Vrgr,
Roel