Beantwoord

overstap van orange naar Proximus Waarom blijft mijn Mobile Flex  0496284066 in behandeling ? moet IKZELF iets doen om te aktiveren?

  • 3 August 2021
  • 4 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 2
  • Rising star
  • 18 reacties

Beste,

Waarom blijft mijn Mobile Flex  0496284066 in behandeling ? moet IKZELF iets doen om te aktiveren?

Zondag kreeg ik de bevestiging van Proximus dat zij mijn overdacht van Orange naar Proximus hadden doorgestuurd. Ondertussen heb ik in Mobile Flex + allerlei gegevens over mijn aansluiting maar ik kan nog steeds niet telefoneren : als ik een nummer vorm en druk op de toets bellen krijg ik de reactie : “ niet aangemeld bij netwerk “ .

Op de website MyProximus met alle gegevens over mijn aansluiting lees ik ook “ Uw bestelling is in behandeling . .Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.”

Vandaar mijn vraag : “ Waarom blijft mijn Mobile Flex  0496284066 in behandeling ? Moet IKZELF iets doen om te aktiveren? “

Ik heb geprobeerd hierover te chatten maar kreeg geen contact en ook de mail geprobeerd , maar ook dit is een hopeloze bedoening .

Nu hoop ik op jullie om mijn vraag te beantwoorden .

Met dank en vriendelijke groeten,

 

 

icon

Beste antwoord door Martin 3 August 2021, 20:27

Bekijk origineel

4 reacties

@ADEP ter info: het is hier al duidelijk geworden de overdracht van nummers  van orange naar proximus niet vlot verlopen 

mss eens kijken bij welke operator je nummer nog actief is → Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

En blijkbaar is dat al bij proximus dus best afwachten tot morgen dan kunnen de prox forummedewerkers dit wel verder onderzoeken hoe de stand van is.

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Toestel eens volledig herstarten kun je ook eens doen.

PS: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel,

 

Reputatie 7
Badge +4

www.crdc.be duidt aan dat uw hierboven vermelde GSM-nr op het Proximus netwerk zit 

indien u nog niet kunt bellen (na een herstart van uw toestel) vrees ik dat enkel Proximus-medewerkers u een oplossing kunnen bieden (vanaf morgen terug aanwezig op dit publieke forum)

Dat is inderdaad ook zo had ik ook al nagetrokken en  morgen kan dit verder onderzocht /opgelost worden als iemand van het prox forumteam hier de draad opneemt 

Reputatie 7
Badge +3

@ADEP  Dag André. Dit staat actief op simkaart 21 xxxxxxxxx158 7 dit sinds 1/8/21 Verder staan er ook geen blokkeringen of dergelijke op .Best het toestel eens rebooten. Groetjes Luc

Reageer