Beste,
Waarom blijft mijn Mobile Flex 0496284066 in behandeling ? moet IKZELF iets doen om te aktiveren?
Zondag kreeg ik de bevestiging van Proximus dat zij mijn overdacht van Orange naar Proximus hadden doorgestuurd. Ondertussen heb ik in Mobile Flex + allerlei gegevens over mijn aansluiting maar ik kan nog steeds niet telefoneren : als ik een nummer vorm en druk op de toets bellen krijg ik de reactie : “ niet aangemeld bij netwerk “ .
Op de website MyProximus met alle gegevens over mijn aansluiting lees ik ook “ Uw bestelling is in behandeling . .Alle opties en instellingen, met uitzondering van de optie Extra Volume, zijn onbeschikbaar gedurende de behandeling van uw vorige aanvraag. Bedankt voor uw geduld.”
Vandaar mijn vraag : “ Waarom blijft mijn Mobile Flex 0496284066 in behandeling ? Moet IKZELF iets doen om te aktiveren? “
Ik heb geprobeerd hierover te chatten maar kreeg geen contact en ook de mail geprobeerd , maar ook dit is een hopeloze bedoening .
Nu hoop ik op jullie om mijn vraag te beantwoorden .
Met dank en vriendelijke groeten,