@c k Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm de vraagstelling zoals over welk nummer het hier gaat bv.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
Dit is zo juist bijgewerkt.
Hopen een positieve reactie.
@c k
Het spijt me daar kan geen gevolg aan gegeven worden.
Klopt dat het in het verleden al eens is gebeurd, maar dat zijn uitzonderingen in het verleden.
Heden gaat dat niet.
Excuses voor het ongemak.
mvg
Tina
beste,
Er zal toch een andere manier moeten zijn?
Dit is voor mij heel belangrijk. Ik zou dit nummer eigenlijk maar een dagje moeten hebben zodat ik mijn oude accounts kan overzetten naar mijn nieuwe.
Dit nummer is oorspronkelijk van Proximus en ik heb gelezen dat je binnen de 3 maanden het nummer wel zou kunnen activeren. Ik hoop dat dit ook zo is bij Proximus.
Ik heb letterlijk alles geprobeerd. Gelieve dit nogmaals na te kijken.
Ik ben hopeloos aan het zoeken naar een oplossing...