Skip to main content

Ik kan niet gebeld worden door Orange. 

Personen krijgen een melding dat mijn nummer niet ik gebrui' is.

Klantendienst gebeld en zeiden dat alles ok is, maar helaas is dit niet zo. 

 

Heeft iemand een tip hoe ik dit kan oplossen? 

@Haj 

ik vraag info bij technische collega’s en hou je op de hoogte

 

Groeten

Tina


Hallo, 

 

Ik heb exact hetzelfde probleem. Alle mensen met een Orange abonnement kunnen mij niet bereiken op m’n Proximus gsm-nummer. 

 

Kan dit aub verholen worden? Zo ja, hoe? 

Alvast bedankt. 

Groetjes, 

Annick 


@Annick M 

kan je in je forumprofiel het betrokken gsm nr aanvullen?

ook je klantgegevens?

Hoe lang bestaat het probleem al?

 

Ter info:  Forum Profiel

 klikken op jouw ‘icoontje’/avatar

> Mijn profiel > Bewerk profiel

> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers

> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en

> Sla wijzigingen op en laat ons dit weten

 

groeten

Tina


Dag Tina, 

 

Ik heb bij deze m’n profiel aangepast en m’n telefoonnummer toegevoegd, waarmee ik problemen heb. 

Het probleem bestaat al een aantal maanden (sinds m’n overdracht van Orange naar Proximus, waar ook een klacht heeft gelopen).

Aan de klantendienstlijn (technische dienst/storingen) weten ze het ook niet en vragen ze mij om m’n voice over wifi ‘ns te desactiveren en te heractiveren en te proberen, maar ik heb zonet nogmaals een test gedaan met een Orange gebruiker en die persoon kan me nog steeds niet bereiken. M’n nummer is zogezegd niet in gebruik. 

 

Alvast bedankt om eindelijk een oplossing te vinden. 

Mvg, 

Annick M.


@Annick M  en @Haj  Zou je ook bij je forumprofiel bij de opmerkingen 3 voorbeeldnummers kunnen geven die je niet kunnen bereiken. Deze voorbeelden zijn nodig om je probleem op te lossen.


@Michael V ik heb 3 orange telefoonnummers toegevoegd bij ‘ticket’ in mijn forumprofiel.


@Annick M  Er is een mail gestuurd door mij naar de juiste diensten. De problemen zou binnen 48 uur in orde moeten zijn.


@Michael V  Dank je, ik hou je op de hoogte.


@Michael V  het werkt opnieuw! Hartelijk dank!!!


@Annick M Dat is graag gedaan.


Beste,

 

Ik heb hetzelfde probleem.

Al meermaals contact gehad met Proximus en nog steeds geen oplossing.

Zou u dit ook voor mij kunnen oplossen aub?

 

Mvg

Maarten


@MaartenDM Ik heb dit doorgegeven voor nazicht. Normaalgezien zal dit vandaag nog in orde zijn. 


@MaartenDM Dit zou in orde moeten zijn. Kan je eens testen ?


@Michael V Ik heb ook de zelfde probleem ,Orange klanten kunnen mij niet bellen ik hun wel

kan dit ook opgelost worden aub

 


@ugurkonak Ik heb dit doorgegeven. Dit zal ten laatste morgen in orde zijn. 


@ugurkonak Dit probleem is ondertussen opgelost. Kan je nog eens testen? 


@HadewychT Probleem is opgelost , erg bedankt ervoor