Beantwoord

Opties voor internationaal bellen


Als ik de wijzigingen zou willen van: Galaxy S20 FE 5G Cloud Red (9euro eenmalig) + DATAPhone 2.5 GB Mobilus Unlimited (67.99euro/maand)

kan ik dat dan nog combineren met de opties voor internationaal bellen? Call&SMS 4.12euro/m of Calls&SMS+ 8.26euro/m

Zo ja, kan dit uitgevoerd worden. Zo nee, welke opties heb ik om gunstig internationaal te bellen?

 

Alvast bedankt

icon

Beste antwoord door AntonellaD 17 May 2021, 08:56

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@asdgadfgfdgrds  Calls&SMS en Calls&SMS+ zijn compatibel met het Mobilus Unlimited gsm-abonnement, ook in combinatie met een toestel.

Meer info via: Internationale en roamingtarieven per land | Proximus

Groetjes,
Antonella

Dankjewel, AntonellaD. Ik al 2 keer proberen te bestellen via de website na je bevestiging, maar telkens een error waardoor ik later moet proberen. 

Fijn weekend.

Reputatie 7
Badge +3

@asdgadfgfdgrds  Wens je dit te bestellen voor jouw gsm-nummer eindigend op 608?
Galaxy S20 FE 5G Cloud Red aan €9
Met DataPhone € 25 /maand (2,5 GB/maand extra)
Mobilus Unlimited 5G aan € 42,99/maand

Samen met de Call&SMS of de Call&SMS+?

Groetjes,
Antonella

Graag de Call&SMS+ erbij, Antonella. Dat zou super zijn! Hartelijk bedankt.

 

Hoe kan ik het leveringadres in Belgie laten weten? Het hoeft niet gestuurd naar de Duitse firma waar ik voor werk. Dankje

 

Reputatie 7
Badge +3

@asdgadfgfdgrds Kan je het volledige adres even noteren in je profielgegevens? Dit kan in het veldje ‘Ticket’. Noteer zeker ook even het BTW nummer van de firma in dit veld ter controle.

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd.

Groetjes,
Antonella

Aangevuld in veld Ticket, Antonella. Bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +3

@asdgadfgfdgrds De bestelling is ingeleid. Je krijgt zo dadelijk een bevestigingsmail. Via de link zal je de bestelling kunnen vervolledigen en afronden. Groetjes, Antonella

Als het alleen per domiciliering kan, Antonella, kan ik het niet uitvoeren helaas. Mijn werkgever betaalt al enkele jaren een hoger bedrag voor mijn huidige contracten (170/maand), maar ik kan geen domiciliering toestaan in haar naam. Verdorie, so close.

Toch bedankt voor de moeite.

Ik heb dus helaas de bestelling moeten afzeggen. Een blik in mijn klantendossier laat zien dat ik hier al maanden mee bezig ben: ik heb alle mogelijke kanelen gebruikt: facebook, forum, forms, …

En ondanks de beste bedoelingen van medewerkers zoals Antonela blijf ik achtr als een zeer teleurgestelde klant. Het lijkt erop dat er geen enkel voordeel is voor mij om bij Proximus te blijven….

Maar dat is een keuze van de provider, niet van mij

Dankje  Antonella, goed gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

@asdgadfgfdgrds  Zie privébericht. Groetjes, Antonella

Reageer