Hallo
ik was een klant met orange en ik was naar Proximus veranderd en ik heb gevraagd om dezelfde nummer , ik heb een Sim kaart gekregen na 30 minuten was alles oké , enkele uren later heb ik een sms gekregen van Proximus dat mijn Sim werd geblokkeerd zonder een reden en dat ik moet de klanten dienst bellen, dat heb gedaan en zij hebben gezegd dat alles oké was. Ik heb 2 andere Sim karten gekregen van jullie winkel in rogier en het probleem blijft, ik heb 3 oproepen van technische dienst gekregen en zij hebben gezegd dat het probleem is met de toestel die ik gekregen heb van Proximus maar ik heb een ander Sim kaart gestoken en die werkt wel , dus het is niet de toestel , ik dat tegen hem gezegd en zij hebben gezegd we zullen het proberen te fixen en we zullen je bellen om te zien of het opgelost is of niet en niks .
Ik heb op mijn scherm Proximus , ik ontvang oproepen maar ik kan niemand bellen .
mijn klant nummer is 28023***