Vraag

opname van een nummer van orange naar proximus

  • 26 October 2022
  • 9 reacties
  • 177 Bekeken

Hallo 

ik was een klant met orange en ik was naar Proximus veranderd en ik heb gevraagd om dezelfde nummer , ik heb een Sim kaart gekregen na 30 minuten was alles oké , enkele uren later heb ik een sms gekregen van Proximus dat mijn Sim werd geblokkeerd zonder een reden en dat ik moet de klanten dienst bellen, dat heb gedaan en zij hebben gezegd dat alles oké was. Ik heb 2 andere Sim karten gekregen van jullie winkel in rogier en het probleem blijft, ik heb 3 oproepen van technische dienst gekregen en zij hebben gezegd dat het probleem is met de toestel die ik gekregen heb van Proximus maar ik heb een ander Sim kaart gestoken en die werkt wel  , dus het is niet de toestel , ik dat tegen hem gezegd en zij hebben gezegd we zullen het proberen te fixen en we zullen je bellen om te zien of het opgelost is of niet en niks . 
Ik heb op mijn scherm Proximus , ik ontvang oproepen maar ik kan niemand bellen . 
mijn klant nummer is 28023*** 


9 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Ahmed Albanna Gaat het over het gsm-nummer dat in uw profile staat.Als iemand anders zijn simkaart in uw toestel steekt gaat het wel haalde u aan.Zijn dat ook simkaarten van Proximus of van een andere provider.Groetjes,Joel

Ja het gaat over het gsm- nummer in mijn profile, en ja het was een proximus sim kaart. 

Reputatie 7
Badge +3

@Ahmed Albanna 

Excuses

Kan je aub in je forum profiel het simkaartnummer invullen dat je gebruikt?

Het nummer staat bij ons als een Mob M full control… ik vermoed dat er iets met simkaartnummer is?

laat weten als het is ingevuld.

groeten

Tina

Het simkaart nummer is ungevuld. 

Het is 04845361** altijd als ik een oproep van jullie technische dienst ontavg zeggen zij dat alles oke is. Maar het probleem blijft altijd het zelfde : ik otnvang oproepen maar ik kan niemand bellen. 

@Ahmed Albanna best nooit uw telefoonnummer of andere privé gegevens op een openbaar forum zetten, waar iedereen alles kan lezen, maar wel in een met “privé” aangeduid tekstveld op je → ForumProfiel, deze privé velden kunnen alleen door iemand van PX zelf gelezen worden.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Ahmed Albanna ik kan geen simkaartnummer terugvinden in je profiel hier. Er werd intussen wel een ticket opgemaakt, we kijken dit verder na. Ik corrigeer alvast het abonnement voor de maand oktober, als commerciële geste. Groetjes, Heidi

Bedoel je het gsm nummer of het nummer die op de Sim kaart geschreven is , want ik heb mijn nummer in mijn profiel gezet en ook in mijn reactie boven 

Het probleem is opgelost . Bedankt! 

Reputatie 7
Badge +3

@Ahmed Albanna  Fijn dat het probleem opgelost is . Groetjes

 

Reageer