Skip to main content

Online aanvraag gedaan. SIM kaart ontvangen, maar krijg de melding dat de netwerk niet geregistreed is.

Helpdesk gebeld, kon geen antwoord geven waarom en hing op.

Waarom laten ze nog onbeschofte helpdeskmedewerks werken ?

Zit al 4 dagen zonder netwerk, kan niet bellen en gebeld worden, nog altijd geen reactie van proximus !!!

Ik vrees dat u op dit publieke forum voor maandag e.k. geen reactie meer zult krijgen van Proximus-medewerkers.

Vermeld zoveel mogelijk specifieke/privé gegevens (bv. klantnr & het betrokken GSM-nr) in uw forum login profiel en andere in uw bericht bv. betreft het een abo of een Pay&Go en hebt u ?

Indien het een abo betreft is het mogelijk dat er in één of andere backend een aanpassing dient te gebeuren  (nachtelijke batch-file bv.)?

= misschien werkt het morgenvroeg na een herstart van uw toestel wel

Als het een Pay&Go betreft dient deze eerst te worden geregistreerd vooralleer ze kan gebruikt worden

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_pay_and_go_id/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-pay-and-go-kaart-identificeren.html

Indien u niet kunt wachten op de Px-forummedewerkers morgen opnieuw bellen naar 080022800 en komt u bij “een meer competente werknemer” terecht = de aanhouder wint

Succes

 

 


@Yildo Ik heb je een privé bericht gestuurd.


Reageer