Beste, door 3x een foutieve pincode in te geven, heb ik mijn pukcode moeten ingeven. Op zich geen probleem, want deze had ik ter beschikking. Ik heb dan ook een nieuwe pincode ingegeven, maar in de volgende stap moet ik telkens mijn pukcode terug opnieuw ingeven en zo blijf ik in rondjes draaien. Ondertussen staat mijn teller voor de pukcode op ‘nog 5 keer’ dus momenteel wacht ik af. Hoe krijg ik mijn simkaart zo snel mogelijk ontgrendeld?
Eigenaardig in principe dient u enkel uw nieuwe PIN te bevestigen (zie hieronder)
Beste, ik had inderdaad bovenstaande geprobeerd, maar wordt altijd terug gestuurd naar het ingeven van de pukcode. Voorlopig dus nog geen oplossing.
Vraag: indien u uw mobiel uitschakelt en opnieuw inschakelt en u de nieuwe PIN ingeeft wordt deze al dan niet aanvaard of dient u nog de oude te gebruiken?
heb je al eens toestel heropgestart en wat gebeurde er dan
Hallo Thomas,
ik zou een nieuwe simkaart aanvragen in een proximus winkel
best eerst via onderstaande link een afspraak maken.
https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html
Geert
het kan ook via de korte code
Via een korte code
Vorm de korte code
**04*Oude pincode*Nieuwe pincode*Nieuwe pincode#
op uw gsm en druk op de beltoets.
In de plaats van Oude pincode vult u uw huidige pincode in, en in de plaats van Nieuwe pincode vult u uw nieuwe 4-cijferige pincode in.
nu is het probleem of je nu het laatste nieuwe moet in voeren of het voorgaande oude als huidige pincode!
ja dan zal er inderdaad niks anders opzitten als de goede raad van
Ok, dan probeer ik zo snel mogelijk langs te gaan in een Proximuswinkel. Toch bedankt voor de hulp!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.