Goedemiddag allen,
Ik heb de afgelopen 2 dagen 16 keer gebeld met Proximus en verschillende personen aan de lijn gehad. Allemaal hebben zij hun best gedaan dit probleem op te lossen. Zonder resultaat en met een hoop loze beloftes.
Het probleem volgens Proximus is dat ik teveel verbruik heb aan premium diensten (130 euro). Bij Telenet (vorige provider) was dit nooit een probleem. Ik heb mijn limiet toch op 250 euro gezet…
Ben trouwens bij Telenet vertrokken owv de slechte ontvangst in huis. Nu blijkt dit met Proximus niet beter te zijn :(
Zolang ik dit betaal zie ik geen probleem. Nu blijkt dat er een ‘speciale’ dienst is die dit regelt. Dus die persoon blokkeert zonder verwittiging het volledige abonnement. Leuk als je in lockdown zit. Dus uiteindelijk een dossier opgemaakt met de belofte dat de ‘speciale’ dienst mij binnen het uur ging terugbellen. Niet dus. Al 2 maal beloofd te bellen en niets. Die ‘speciale’ dienst is dan nog bij toeval niet te benaderen door mij of de klantendienst. Het is toch de KGB niet?? Hoe kan het nu dat in deze tijd er geen onderlinge communicatie kan zijn in een bedrijf.
Ik wens dat dit vandaag nog opgelost wordt, want ik ben het stilaan beu aan het worden. Het gedoe met de klantendienst is trouwens de hoofdreden waarom ik destijds naar Telenet gegaan ben. Ik was dit blijkbaar vergeten, maar werd er snel terug aan herinnert.
Trouwens wanneer iemand van support dit leest, kijk even de callogs na in mijn dossier en merk hoeveel uur ik al verspild heb aan bellen naar Proximus de laatste 2 dagen. En denk dan aan mijn frustratie!