Vraag

Onterechte blokkade mobiele diensten en weigering activatie

  • 12 May 2020
  • 9 reacties
  • 177 Bekeken

Goedemiddag allen,

 

Ik heb de afgelopen 2 dagen 16 keer gebeld met Proximus en verschillende personen aan de lijn gehad. Allemaal hebben zij hun best gedaan dit probleem op te lossen. Zonder resultaat en met een hoop loze beloftes.

Het probleem volgens Proximus is dat ik teveel verbruik heb aan premium diensten (130 euro).  Bij Telenet (vorige provider) was dit nooit een probleem. Ik heb mijn limiet toch op 250 euro gezet…

Ben trouwens bij Telenet vertrokken owv de slechte ontvangst in huis. Nu blijkt dit met Proximus niet beter te zijn :(

Zolang ik dit betaal zie ik geen probleem. Nu blijkt dat er een ‘speciale’ dienst is die dit regelt. Dus die persoon blokkeert zonder verwittiging het volledige abonnement. Leuk als je in lockdown zit. Dus uiteindelijk een dossier opgemaakt met de belofte dat de ‘speciale’ dienst mij binnen het uur ging terugbellen. Niet dus. Al 2 maal beloofd te bellen en niets. Die ‘speciale’ dienst is dan nog bij toeval niet te benaderen door mij of de klantendienst. Het is toch de KGB niet?? Hoe kan het nu dat in deze tijd er geen onderlinge communicatie kan zijn in een bedrijf. 

Ik wens dat dit vandaag nog opgelost wordt, want ik ben het stilaan beu aan het worden. Het gedoe met de klantendienst is trouwens de hoofdreden waarom ik destijds naar Telenet gegaan ben. Ik was dit blijkbaar vergeten, maar werd er snel terug aan herinnert. 

Trouwens wanneer iemand van support dit leest, kijk even de callogs na in mijn dossier en merk hoeveel uur ik al verspild heb aan bellen naar Proximus de laatste 2 dagen. En denk dan aan mijn frustratie!


9 reacties

Ik dacht, ik dien ondertussen een klacht in bij Proximus zelf. Dus mooi via de website gegaan en blijkbaar kan je alleen bellen. Resultaat alweer 15 minuten in wacht en ben nog steeds aan het wachten…

 

Een Update. Blijkbaar vind Proximus dat de dienst Fraude hier moet tussenkomen. Echt dienst fraude…

Omdat ik een extra verbruik van 100 euro heb. Pff

Reputatie 7
Badge +3

@loolladin 

ik begrijp je frustratie.  Excuses dat dit zo loopt.

Momenteel contacteer ik  een collega om hiermee te helpen.

we houden je op de hoogte.

Vriendelijke groeten,

Tina

Ik bedoel dit zeker niet persoonlijk aangezien u ook maar u job doet. Maar ik heb al zoveel loze beloftes gehoord dat ik er niet meer om reken. Het premium verbruik (ineens een vervroegde factuur???) betaal ik met plezier. Maar men maandelijkse factuur daar ga ik toch een aangetekend schrijven voor opstellen. En wie gaat mij garanderen dat hetzelfde volgende maand weer niet voor valt? Na ettelijke jaren bij Telenet geweest te zijn zonder miserie heb ik nu al na de 1ste maand miserie!

 

UPDATE: Nu kan ik zelfs de klantendienst niet meer bellen…

Dus nu dat ook nog geblokkeerd. 

 

@loolladin

ik begrijp je frustratie.  Excuses dat dit zo loopt.

Momenteel contacteer ik  een collega om hiermee te helpen.

we houden je op de hoogte.

Vriendelijke groeten,

Tina

@tina.b heb je al een update, want het loopt weer net zoals de laatste dagen. En ik hoop dat ik verkeerd ben.

Reputatie 7
Badge +3

@loolladin , jammer, nee, ik heb nog geen feedback

mijn coach heeft wel bericht ontvangen met de vraag om dringend iemand aan te duiden om het dossier te behandelen.

Meestal wordt daar toch snel gevolg aan gegeven, dus ik hoop dat we namiddag meer nieuws hebben.

Ondertussen krijg ik net bericht dat Wendy dit gaat opvolgen.  Komt in orde.

Groetjes

Tina

 

@tina.b Ik heb net een collega van jou gehoord. Als wat zij zegt klopt dan gaan we samen naar een oplossing zoeken om afscheid te nemen van mekaar. Met terugname van de smartphone die in het abo zit.

Volgens jou collega zou ik eerst die tussentijdse factuur van 100 euro moeten betalen voor men diensten vrijgezet worden. Wel ik heb je factuur aangekregen en daar staat een domicilieringsdatum op van 27 mei…

Als dit de normale gang van zaken is jawadde.

Als mensen wat films huren in de tv theek blokkeren jullie dan ook heel de boel zonder iemand iets te laten weten. En sturen jullie ook wat tussentijdse facturen. Ik weiger die tussentijdse factuur principieel te betalen. Ik zal ze gelijk betalen met de normale rekening. 2 dagen later!

Reputatie 7
Badge +3

@loolladin 

oh jee, dat loopt inderdaad niet zoals gewenst.

ik ken weinig van de procedures van m-commerce.

vermoedelijk gaat dit ook zijn omdat het je eerste aanrekening is, want dit is niet standaard bij alle klanten dacht ik.

Ik zet je antwoord in de case en hoop dat er nog iets aan kan gedaan worden.

maar jammer genoeg heb ik hierin geen zeggenschap.

groeten,

Tina

@tina.b  Allé het zal weer niet voor vandaag zijn :s

Kan jij alvast voor me regelen dat asap alles opgezegd wordt. EN dat de telefoon gewoon terug genomen wordt zonder extra kosten.

Ga er niet meer op wachten.

@tina.b blijkbaar opgelost. Bedankt

Reageer