Vraag

Online abonnement na 7 dagen nog niet actief

  • 8 June 2022
  • 6 reacties
  • 65 Bekeken

Beste, wanneer zal R4WEBSHOP014354928 verwerkt worden? Deze is aangevraagd van 2/6, 1 week geleden. Momenteel kan ik dus niemand bereiken via telefoon of sms

Van proximus PAY&GO naar abonnement over gegaan, alsook klant met telefonie en internet.

 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Jeronnnn Het order is afgewerkt. Het abonnement staat actief. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jeronnnn het order staat inderdaad nog ‘in uitvoering’, ik heb om een escalatie gevraagd. De juiste dienst doet het nodige. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

Dag @Jeronnnn het order staat inderdaad nog ‘in uitvoering’, ik heb om een escalatie gevraagd. De juiste dienst doet het nodige. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Heidi

Wat kan ik verwachten van activeringstermijn? 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeronnnn ik hoop vandaag nog! Het kan zijn dat je je toestel even moet uit- en terug aanschakelen om te activeren.

@Jeronnnn ik hoop vandaag nog! Het kan zijn dat je je toestel even moet uit- en terug aanschakelen om te activeren.

Ok ik wacht op de bevestiging

@Jeronnnn ik hoop vandaag nog! Het kan zijn dat je je toestel even moet uit- en terug aanschakelen om te activeren.

kunnen jullie mij een melding geven wanneer het actief is? momenteel nog steeds in status “bezig”

Reageer