Vraag

Ondersteuning Apple Watch 4G

  • 14 November 2020
  • 14 reacties
  • 2622 Bekeken

Beste,

Vanaf wanneer wordt het mogelijk om via Proximus ondersteuning te krijgen voor de Apple Watch 4G. Blijkbaar is het al mogelijk bij Telenet sinds een paar dagen.

Met vriendelijke groeten,

Björn 


14 reacties

Reputatie 1

+1 op deze vraag… ik ben al even aan het uitkijken naar een apple watch 4g. Hopelijk komt support hiervoor snel. 
 

alvast bedankt
 

 

Reputatie 2

+2 :)  ik heb een cellular model en ben ook aan het wachten op ondersteuning...

Is er al zicht op de datum wanneer smartwatches met 4G bruikbaar gaan zijn bij Proximus of moeten we bij Telenet gaan shoppen zodat we onze smartwatch eindelijk ten volle kunnen benutten ?

Reputatie 2

Is er al zicht op de datum wanneer smartwatches met 4G bruikbaar gaan zijn bij Proximus of moeten we bij Telenet gaan shoppen zodat we onze smartwatch eindelijk ten volle kunnen benutten ?

Staat nog niet op de planning wegens technische redenen.

 

 

Dit heeft inderdaad een proximus forummedewerker vandaag gepost op het forum.

Is er al zicht op de datum wanneer smartwatches met 4G bruikbaar gaan zijn bij Proximus of moeten we bij Telenet gaan shoppen zodat we onze smartwatch eindelijk ten volle kunnen benutten ?

Staat nog niet op de planning wegens technische redenen.

 

 

ik ben benieuwd hoe lang die technische redenen gaan duren …

ik ga alvast mijn e-sim van GSM laten activeren. Iemand daar ervaring mee ?

 

als je apparaat hier ook tussen staat kun je hier zien hoe,
bvb voor dit geval iPhone 11 → Hulp Apple iPhone 11 | Proximus

andere toestellen → hulp met je apparaat | Proximus

Is er ondertussen al meer nieuws over ondersteuning 4G Apple watch of zijn ze nog niet zo ver bij de technische planning?

Is er nog een update over de 4G ondersteuning?

Nog altijd niet. 

Ik ben aan het overwegen om de nieuwe Apple Watch series 7 te bestellen. Het zou wel handig zijn om te weten of het zin heeft om de 4G versie te kopen. GSM-abonnement is via het werk, dus provider heb ik niet te kiezen ...

ik zou toch denken dat het altijd interessant is van met je tijd mee te gaan, maar of je die nu al moet kopen hangt van je eigen keuze af.

Ik ben aan het overwegen om de nieuwe Apple Watch series 7 te bestellen. Het zou wel handig zijn om te weten of het zin heeft om de 4G versie te kopen. GSM-abonnement is via het werk, dus provider heb ik niet te kiezen ...

Ik heb al bijna een jaar de series 6 met 4G maar ik zou de 4G-versie niet meer kopen. Voor Proximus is dit blijkbaar geen dringende zaak om dit aan te bieden. Dus ben je niets met je 4G ondersteuning van je watch. En het ziet er niet naar uit dat dit spoedig zal veranderen. Jammer eigenlijk …

Tenzij je van operator verandert natuurlijk.

Reageer