Vraag

omzetten pay&go naar abonnement

  • 27 April 2021
  • 7 reacties
  • 1261 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Zondag probeerde ik via my proximus mijn pay&go GSM nr te laten omzetten naar een mobile flex 5GB in mijn reeds bestaande pack.  Hiervan kreeg ik een bevestiging van mijn aanvraag.

Vandaag gebeld.  De aanvraag werd niet teruggevonden.  Van een mobile flex 5GB abonnement vond men niet terug in de opties.  Men verwees me in eerste instantie door naar de telefoonwinkel.

Dat vond ik raar omdat Belgacom mij altijd al telefonisch heeft verder geholpen.  Daarop werd mij gezegd dat ze een dossier zouden opmaken.  ik moest dan zelf nog erop wijzen dat ze mijn GSMnr nog niet had...

Is dit normaal?  Of zat ik op een verkeerde dienst? 

Ik wil gewoon zo snel mogelijk dit abonnement omdat ik van de werkgever zelf mijn telefoons moet  betalen tijden het verplicht thuiswerk… :rolling_eyes:

 

Alvast bedankt !

 


7 reacties

in afwachting dat een prox forummedewerker hier de draad opneemt , ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen in één van de met "privé aangeduide tekstvelden,
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

in het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten zoals het gsmnummer bv waarover het gaat.

Reputatie 1

Dank je wel!:grinning:

Reputatie 1

Net opnieuw gebeld naar Proximus en nu iemand anders aan de lijn gehad en het was meteen gefikst!

Probleem opgelost!

Dank u Proximus:grinning:

Reputatie 7
Badge +3

@Reinder1965 De overdracht van pay&go naar abonnement werd ingevoerd. Je krijgt vandaag nog een bevestiging via e-mail. Deze overdrachten gebeuren ‘s nachts. Vanaf morgenvroeg zou het abonnement actief moeten staan. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Bedankt voor deze update Antonella!

Reputatie 7
Badge +3

@Reinder1965 Het abonnement staat actief! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Klopt helemaal Antonella!! Hartelijk dank voor alle hulp.:grinning:

Reageer