Skip to main content

hallo ik ben jana van renterghem en ik ben  vandaag nu al een hele nacht bezig om een telefoon aan te geven via de omnium verzekering deze telefoon is van mijn mama maar die is sinds vandaag kapot gehaaj is zeer jammer hij start niet meer en hij laat niet meer dus hij doet totaal niets meer nu us mijn vraag ze vragen op de computer hoe veel men mama betaalt heeft als ik daar inzet dat mijn mama de eerste keer bij proximus 10 euro betaalde klopt dit niet geeft hij aan foutmeldin  wat moet ik dan invullen of wie kan me zeggen hoe veel de telefoon nokia 7.1 kost in splinter nieuw met abonment of zonder abonemetn met mama heeft die gekocht via proximus schop en en met een abonnement 

 

wie kan me aub  helpen bedankt bij voorbaat jana van renterghem 

@sabine vermeulen

Contactgegevens van onze partner SPB (schadebehandeling)

Het nummer 0800 90 790 is soms moeilijk bereikbaar, maar wel degelijk actief.

Groetjes,
Antonella


je kunt altijd bellen naar de helpdesk op gratis nummer 0800 22 800 (ook tijdens weekend)

van Proximus zelf komt niemand langs op het forum.


Die 10 euro zal een promotie geweest zijn samen met een abonnement voor twee jaar. Bij Proximus vind ik die niet meer te koop. Een Nokia 7.1 kun ju nu in een privewinkel aankopen voor prijzen die schommelen tussen 250 en 350 euro, in functie van een aantal parameters. Eerst eens bellen naar de nummer van Martin, en als ze het ook niet weten, zet dan 350, in de hoop dat ze geen factuur vragen.  Maar een verzekering is rijk en voor die prijs doen ze niet al te onderzoek.


Ter info

Ik vermoed dat de initiële waarde rond 220 euro lag (BTW incl.)

https://www.gsmarena.com/nokia_7_1-9354.php

https://www.amazon.de/Nokia-Dual-SIM-Android-Smartphone-Zeiss-Kamera-Blau/dp/B07HRZQZS3/ref=sr_1_2?__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&dchild=1&keywords=nokia+7.1&qid=1592037431&s=telephone&sr=1-2

In principe is er bij een contact type gsm+abo  een afschrijvingstabel geleverd 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html#/Check_mobile

Proximus medewerkers op dit publieke forum kunnen u waarschijnlijk vanaf maandag u desgevallend hieromtrent verder helpen (de afschrijvingstabellen op 24 mnd met initiële verkoopwaarden zijn blijkbaar niet direct meer terug te vinden op de Proximus website)


Hier kan je de voorwaarden terugvinden van de omnium verzekering:

https://www.proximus.be/dam/jcr:b84bd145-1479-499d-b687-6b93e8230b52/cdn/sites/support/documents/nl/device/20180901_polis_NL~2018-08-31-10-32-53~cache.pdf

Je gaat moeten kijken wanneer je exact de Nokia 7.1 hebt aangekocht en met welk abonnement. Om zo de aanschafwaarde te berekenen dat is altijd voor (24mnd x maal de maandelijkse abonnementsprijs)+de éénmalige kostprijs smartphone) Bijvoorbeeld in jouw voorbeeld: smartphone 9 EUR+24*10 EUR/maand = 249 EUR. Zie hier een voorbeeld voor de 7.2 : 9EUR+24x10 mnd= 249 EUR of 129+24*5 = 249 EUR

 

 


ter info: hier staat een afschrijvingstabel

https://www.proximus.be/dms/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/AfschrijvingProximus.pdf

voor voor nokia 7.2 pag 7 + pag 8


@sabine vermeulen Klantendienst van de SmartphoneOmnium is op 0800 90 790 te bereiken.Zij kunnen u dan online verder helpen.Groetjes,Joel


Klantnr. 612******

sabine vermeulen 

 

ik hoop dat ik rap een een antwoord zal kunnen verwachten volgens de email zegt zouden het dossier in behandeling zijn en zou alles in orde zijn maar ik ben er helaas niet zeker van 

want sinds vandaag heb ik nog niks gehoord 

 


Je mag wel niet vergeten dat jouw claim ook nog door hun verzekeraar Ethias moet onderzocht worden. Nadien moet dit ook terugekoppeld worden met Proximus.


ook hierover kan iemand van Proximus Sabine Vermeulen inlichten omtrent de stand van zaken, als ze de draad hier opnemen.


Reageer