Vraag

Nummeroverdracht van Mobile Vikings naar Proximus

  • 23 December 2023
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Via mijn werk krijg ik een abonnement van Proximus. Ik heb hiervoor de SIM kaart al ontvangen, woensdag 20/12/23 kreeg ik bericht dat mijn nummer naar Proximus zou gaan. Dit is nog altijd niet het geval. Gelukkig werkt mijn Mobile Vikings SIM kaart voorlopig nog…
Ik zou willen vermijden dat ik opnieuw voor een maand moet betalen bij Mobile Vikings. Helaas is er geen klantendienst in het weekend hiervoor.
Kan iemand hier verder helpen?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat u hier geen reactie zult kunnen bekomen van een Proximus medewerker/moderator op dit publieke forum voor dinsdag e.k.

De overdracht van een GSMnr vindt normalerwijze plaats van maandag tot en met zaterdag*** en neemt in principe niet meer dan 1 werkdag in beslag, waarom dit hier (weer eens) niet het geval is kan enkel een Proximus medewerker u eventueel vertellen

*** feestdagen uitgezonderd

 

Bij vertraging in de nummeroverdracht hebt u recht op een schamele vergoeding cfr website BIPT

Vertraging bij uw nummeroverdracht | BIPT

&

Is er bij Mobile Vikings zoals bij Proximus geen pro rata facturatie van toepassing?

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@LisaVanderbemden  Dag, ik denk dat je port in, omdat dit via je wergever is, op corperate niveau zit..dit kunnen we niet controleren ( enkel residentiele toegangen) Ik hang je topic bij de technische mensen.

Reputatie 6
Badge +2

Ik zou willen vermijden dat ik opnieuw voor een maand moet betalen bij Mobile Vikings.

 

Via de site van Mobile Vikings kan je jouw abonnement downgraden naar de 2GB formule. Dan zal een eventuele nieuwe maand gefactureerd worden aan 10€.

 

Bij vertraging in de nummeroverdracht hebt u recht op een schamele vergoeding cfr website BIPT

Vertraging bij uw nummeroverdracht | BIPT

Dat geldt alleen voor particulieren volgens mij 😮

Reageer