Vraag

nummerbehoud

  • 15 December 2022
  • 3 reacties
  • 37 Bekeken

Al 3 dagen moet ik wachten dat mijn simkaart moet worden geactiveerd ik heb al met de klantendienst gebeld maar ze gooien de hoorn erop wat kan ik nog meer doen ik kom van scarlett naar proximus


3 reacties

Ter info: Morgen kunnen de PX forummedewerkers dit verder natrekken hoe de stand van zaken is en daarom zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.

Reputatie 7
Badge +3

@Eva23 Indien het nog niet in orde zou ziijn graag uw klantgegevens(klantnummer, gsm-nummer en simkaartnummer)aanvullen op uw profile.Dan kijk ik het even na voor u.Groetjes,Joel

Edit: mijn bericht gewist info stond al hierboven vermeld ivm invullen van bijkomende en gevraagde gegevens in je forumprofiel!

Reageer