Vraag

Nummer uit gebruik na afsluiten nieuw abonnement en vraag nieuw nummer

  • 16 September 2020
  • 7 reacties
  • 125 Bekeken

Sinds twee weken heb ik een nieuw abonnement (pack Flex s) afgesloten. In het abonnement zit ook telefonie en een nieuw nummer. Dit nieuw nummer was bedoeld voor mijn tweede gsm. Nu merkte ik gisteren dat mijn oud nummer in mijn oude gsm niet meer werkt. Ik kan niet meer bellen en ik kan geen oproepen meer ontvangen. Er wordt melding gemaakt dat mijn nummer uit gebruik of service is. Nu had ik graag mijn oud nummer behouden. Bij mijn oud nummer was gekoppeld aan een pre-paidkaart. Mijn nieuw nummer hangt vast aan mijn abonnement.


7 reacties

Als de prox medewerkers hier de draad opnemen kunnen ze dit in orde brengen voor u

Reputatie 7
Badge +3

@thijs1990 

kan je in je profiel meer info typen ?

welk nummer moet behouden blijven ? als welk abo ? 

welk is nieuwe nummer ?

allemaal flex abo 15/9 euro ? 

in augustus hebben we melding gehad om een bep gsm nummer ******299 op te zeggen per 31-8… 

graag info

groeten

Tina

@thijs1990

kan je in je profiel meer info typen ?

welk nummer moet behouden blijven ? als welk abo ? 

welk is nieuwe nummer ?

allemaal flex abo 15/9 euro ? 

in augustus hebben we melding gehad om een bep gsm nummer ******299 op te zeggen per 31-8… 

graag info

groeten

Tina


Ik heb geen ervaring met dit forum… dus ik schrijf het hier onder:
Mijn oud nummer dat ik wil houden: 04 ***** 2 99 (pre paidkaart)
Mijn nieuw nummer dat ik wil houden: 04 ***** 2 50 (flex abo)
Dat mag allemaal flex abo worden indien mogelijk.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@thijs1990

Forum profiel :

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

info die daar genoteerd wordt, is alleen zichtbaar voor jou en voor ons

ik kijk na wat we kunnen doen. want Gsm-nummer=04*****99 heb je zelf laten opzeggen in augustus.

het andere nummer is nu een flex abo.

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +4

U kunt privé info m.b.t. uw klacht/probleem vermelden in uw forum login profiel (wijzigen & opslaan) dan is deze enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers

 

P.S. Onder PS kunnen verschillende types van Mobilus abonnementen ondergebracht worden ( standaard 5 GB) geen P&G+ voor alle duidelijkheid

 

U kunt privé info m.b.t. uw klacht/probleem vermelden in uw forum login profiel (wijzigen & opslaan) dan is deze enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers

 

P.S. Onder PS kunnen verschillende types van Mobilus abonnementen ondergebracht worden ( standaard 5 GB) geen P&G+ voor alle duidelijkheid

 


Bedankt voor deze info. Ik heb alvast mijn profiel aangevuld met de nummers.

Reputatie 7
Badge +3

@thijs1990 

aanvraag voor herstel van dat nummer is aangevraagd

(met dezelfde simkaart)

je hebt nog een lopend order voor uitvoering 18-9 : ik kan dit nummer pas omzetten naar een flex abo als alle orders er verder door zijn… ik volg het op

je krijgt bevestiging per mail van heractivatie : kan zijn dat hier extra kosten worden voor aangerekend, ik doe opvolging..

groeten

Tina

 

Reageer