Vraag

Nummer Orange overgenomen maar geen nieuwe simkaart gekregen

  • 1 January 2022
  • 7 reacties
  • 98 Bekeken

29 dec 2021 wordt mijn nieuwe proximus flex abonnement geactiveerd en kwam de installateur langs voor de aansluiting op het proximus internet netwerk.

Nu krijg heeft proximus dus mijn bestaande abonnement van Orange "overgepakt" zodus heeft Orange mijn abonnement stop gezet.

Wat blijkt.. 

Ik heb tot heden geen nieuwe simkaart mogen ontvangen van proximus en ben ik ook helemaal onbereikbaar, dit ook voor mijn werk waar ik mijn telefoon voor nodig heb..

Echter betaal ik al wel voor mijn gsm abonnement bij Proximus.

 

Hoe lossen jullie dit op?

 

 

Mvg, 

 

Jason


7 reacties

kijk eens of je  telefoonnummer nog bij de provider orange behoort 

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

als dit nog Orange is zou je nog moeten kunnen bellen

Als  Proximus reeds je huidige Provider is (nummer overdracht met succes afgewerkt) , best je toestel eens opnieuw opstarten, nadat je de nieuwe simkaart geplaatst hebt.

kijk eens of je oude telefoonnummer nog bij de provider orange behoort 

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

 

als  Proximus reeds je huidige Provider is zou je

Heb net gekeken, er staat duidelijk proximus bij intussen. De nummer staat ook geregistreerd bij myproximus 

 

Mvg

Hier komt niemand langs van de Proximus forummedewerkers tijdens weekends en feestdagen

Maar bellen naar 0800 22 800 kun je dan wel tot 22u  

kijk eens of je  telefoonnummer nog bij de provider orange behoort 

Common Reference Database Centre (CRDC) for Number Portability

als dit nog Orange is zou je nog moeten kunnen bellen

Als  Proximus reeds je huidige Provider is (nummer overdracht met succes afgewerkt) , best je toestel eens opnieuw opstarten, nadat je de nieuwe simkaart geplaatst hebt.

Net telefoon helemaal uitgezet simkaart zelfs uitgehaald en opnieuw geplaatst en nog steeds geen service.. 

Maar ik kan toch ook geen service krijgen met een Orange simkaart veronderstel ik?

 

Mvg

 

Jason

Maar ik kan toch ook geen service krijgen met een Orange simkaart veronderstel ik?

Ik had in mijn vorig bericht er vergeten bij te zetten ( met nieuwe simkaart) , bericht aangepast  naar “nadat je de nieuwe simkaart geplaatst hebt”

Die je blijkbaar nog moet ontvangen

je kan altijd eens bellen ook 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jasonvdb90 Ik zie dat er vandaag een omruiling van de simkaart werd gedaan in het Proximus Center. Dit is zo opgelost voor jou? Groetjes, Antonella

Reageer