Vraag

Nummer bestaat (willekeurig) niet

  • 11 October 2019
  • 27 reacties
  • 1501 Bekeken

Hey!

Ik ben ondertussen denk ik al ongeveer een jaar of 4-5 klant bij Proximus, met doorheen de jaren al verschillende formules te hebben gehad wat betreft abonnement.

Sinds het begin van mijn overschakeling doet zich (naar ik hoor) een terugkerend probleem voor: sommige inkomende oproepen krijg ik niet binnen en de beller krijgt van Proximus de mededeling dat "dit nummer niet in gebruik is of niet bestaat".

Dit is onafhankelijk van de provider van de beller, zowel abonnees van Proximus, Orange, Mobile Vikings, Telenet, .... krijgen mij willekeurig niet te pakken. Ook naar toestel is dit willekeurig - niet enkel iPhones of Androids, ook dit is willekeurig. Ook m'n eigen toestel is irrelevant. Ik ben recent veranderd van iPhone naar Android en het probleem houdt aan. Dit probleem situeert zich bij vrienden, familie, collega's en klanten.

Aangezien ik vanwege mijn werk vaak opgebeld kan worden, is dit niet ok. Sommige klanten/contacten sturen mij achteraf een mail met de vraag mijn "correct" nummer door te geven, aangezien ze mij niet kunnen bereiken omdat mijn nummer niet zou bestaan. Ze hebben nochtans wel degelijk mijn juiste telefoonnummer. Dit komt ook niet professioneel over.

Ik heb hier de laatste keer (29 maart 2019) de klantendienst nog over aan de lijn gehad. Dit zou uitgezocht worden en iemand van de technische dienst zou mij hierover contacteren. Het laatste gebeurde niet, en het probleem is evenmin opgelost. Vandaag nogmaals melding gekregen van een klant dat mijn telefoonnummer niet zou bestaan.

Mailen lukt niet, chatbox is niet actief en telefonisch na ongeveer 5 minuten in wacht te hebben gestaan, opgegeven.

Ik zou ondertussen graag een oplossing willen want dit kan echt niet meer.

Iemand een gelijkaardig probleem dat wél opgelost werd of hoe dit opgelost kan worden?

Bedankt

Yannick

27 reacties

Weet je soms of die bellers die dit bericht krijgen bij de zelfde provider zitten.

NB: PX medewerkers komen hier pas morgen terug langs.

Reputatie 7
Badge +5

@valto Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Alsook via een pm de nummmers die jou niet kunnen bellen.

Reageer