Skip to main content

Wil graag een nr stopzetten.Wat moet ik dan doen?Vind dat nergens.De hulpdiensten zijn zo moeilijk geworden en als de keuze er niet bij staat je nodug hebt,geraak je nergens.

 

Tascha

Eventueel langs deze weg > klik hier

Anders kun je afwachten tot iemand van Proximus hier de draad opneemt en het voor je verder regelt.


@Tascha 

Hallo Tascha,

via deze link kom je via een online formulier om zelf opzeg te regelen:

https://www.proximus.be/nl/id_f_cr_cancel_fls_cbu_new_2016/particulieren/r-orphans/forms/opzegformulier.html

welk nummer wil je graag stopzetten ? kan je dat eventueel in je profielgegevens invullen ?

mag dat nummer dan volledig opgezegd of gaat het over naar een andere provider ?

vriendelijke groeten,

Tina


Maar het is niet mijn nr,maar een ander nr op mijn factuur staat.Mijn zoon zijn nr stond bij mij,maar hij heeft een ander nr en dus dat zou stopgezet moeten worden.Niets van mijn abbo.Enkel zijn nr.Maar weet niet hoe ik dit moet ingeven .


Ter info: Maandag pas nemen de Proximus medewerkers op het forum hier de draad weer op.


Het hangt ook af of er bij het abonnement van het desbetreffende GSM nummer ook een smartphone zat. Indien dat het geval is, dan is het deze procedure om te volgen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/een-abonnement-gekoppeld-aan-een-toestel-wijzigen-of-stopzetten.html

De gewone procedure: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_call_temp/particulieren/support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/uw-gsm-abonnement-opzeggen.html  @Tascha Bij het formulier waar @tina.b naar verwees moet je gewoon bij GSM-abonnement opzeggen ja selecteren en dan kan je een GSM nummer ingeven, dat moet dan het nummer zijn dat je wil stopzetten. De rest van de info moet jezelf invullen of een optie selecteren. Pas als alles ingevuld is kan je klikken op versturen.De velden waar een * moet je verplicht invullen of selecteren.


@Tascha  Bedoel je dat het nummer moet omgezet worden van abonnement naar pay&go? Kan je het betrokken nummer even aanvullen in je profielgegevens? Geef een seintje zodra dit is gebeurd. Dank je wel. Groetjes, Antonella


Nee,het nr moet volledig geschrapt worden.Mijn zoon is uit huis en heeft een andere provider genomen met een voledig nieuw nr.


@Tascha 

ok Tascha, dat begrijp ik dat het nummer dan volledig buiten dienst gezet/gestopt mag worden.

kan je in je profielgegevens het juiste gsm nummer invullen? dan zullen wij het laten schrappen.

groeten

Tina


Reageer