Skip to main content

Beste,

Ik wens mij een extra smartphone te bestellen met een data pack, maar ik krijg steeds de melding dat er maximaal 3 smartphones mogelijk zijn voor residentiële klanten.

Ik heb echter maar reeds 1 smartphone met abonnement bij Proximus…

Kan dit bekeken worden aub?

Hoe kan ik een extra smartphone bijbestellen aub?

Bedankt!

Beste,

Is het mogelijk dit eens te bekijken aub?

Bedankt!

Mvg

@thejojo  Dag, Volgens ik kan zien heb je nog recht op 2. Het kan zijn dat u problemen ondervind dmv het splitplan wat u heeft met uw werkgever. Kan ik u helpen met dit order eventueel. Groetjes Luc

@Luc.M

Beste, U mag zeker helpen. :-)

Ik wens een bestaand GSM-nummer (van mijn dochter, maar van een andere provider) over te zetten naar jullie (Abonnement Epic Stories) en haar dus ook een nieuwe GSM bestellen (Oneplus 8T 128Gb Silver)

Bedankt!

Gr.,

Geoffrey

@thejojo  Dag, ik heb je een mail verzonden :-)  Groetjes  Luc

Beste,

Ik wens mij een nieuwe smartphone te bestellen via de site, maar wanneer ik wil bestellen krijg ik de foutmelding dat er reeds bestellingen open staan? Ik heb echter naar mijn weten geen enkele bestelling lopende.

Kan dit bekijken worden zodat dat ik een nieuwe telefoon kan bestellen?

Bedankt!

Beste,

Ik wens mij een nieuwe smartphone te bestellen via de site, maar wanneer ik wil bestellen krijg ik de foutmelding dat er reeds bestellingen open staan? Ik heb echter naar mijn weten geen enkele bestelling lopende.

Kan dit bekijken worden zodat dat ik een nieuwe telefoon kan bestellen?

Bedankt!

@thejojo Indien het nog niet gebeurd is en omdat de PX moderatoren u zouden kunnen beter/vlotter verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst of belangrijk acht ivm je vraagstelling.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Beste, 

Dit is gebeurd.

Mvg

@thejojo 

volgens mijn info kan je 3 promotoestellen gebruiken en die heb je momenteel ook.

Een 4de is niet mogelijk.  Het toestel IPhone 14 loopt af op 12-12-24

als dit promotoestel verwijderd is, kan je opnieuw bestellen.

De restwaarde voor dit toestel staat nu op nul, dus we kunnen het eerder verwijderen?

groeten

Tina

@tina.b ,

Bedankt voor de informatie!

De iPhone 14 mag zeker stopgezet worden aub.

Dan kan ik een nieuwe bestellen.

Bedankt voor de hulp!

Mvg

@thejojo 

k ga even moeten navragen, 

op de ene plaats staat dat er nu NUL te betalen is bij opzeg en op een andere rekenen ze nog 28 euro…(kan wel kloppen voor laatste maand?)

dus ff zeker spelen, tenzij je me bevestigt dat ik toch mag doorgaan?

groeten

Tina

Beste,

Doe maar.. :-)

Bedankt!

@thejojo 

een collega heeft volledige info kunnen bekomen: als je tegelijkertijd met opzeg van het promotoestel een nieuwe Promo laat inleiden, laten ze de 28 euro vallen.  Dan neem je best contact op met klantendienst of telefoonwinkel. 

Welke boodschap kreeg je weer? een openstaande bestelling? ik zie alleen een voorbereiding voor fiber maar normaal mag dat geen invloed hebben op productbestellingen… t zou kunnen dat het toch niet kan door je maximum aan toestellen die nu actief staan…

we gaan dat toestel eruit halen en na een nacht doorstromen zou je online opnieuw kunnen proberen… als t dan ook niet lukt, gaat het volgens mij ook niet in de shop denk ik… maar dat zijn zorgen voor later… 

groeten

Tina

@thejojo 

aanvraag is ingediend

feedback over opvolging is welkom

Groetjes

Tina

Beste,

Bedankt! Ik bekijk dan morgen als ik de telefoon kan bestellen 

Ik hou u op de hoogte.

Bedankt in ieder geval!

Beste ​@tina.b 

Het lukt spijtig genoeg nog steeds niet vandaag. 

Wanneer ik wil bestellen en aan een van de laatste stappen geraak, krijg ik deze foutmelding:

"Goed om te weten

Je hebt reeds een bestelling lopen bij Proximus. Je kunt geen optie online bestellen zolang uw vorige bestelling niet is verwerkt. Je kan later opnieuw proberen."

Kan dit verder bekeken worden aub?

Bedankt opnieuw voor de hulp!

Groetjes

Dag ​@thejojo kun je contact opnemen met onze klantendienst (0800 22 800) om hen het te laten proberen? Als het dan nog niet lukt, kunnen we een dossier opmaken voor de achterliggende dienst.

Reageer