Vraag

Nieuwe simkaart, activatie blijft uit

  • 21 October 2023
  • 4 reacties
  • 114 Bekeken

Hallo,

Mijn gsm is gisteren gestolen, dus ben ik vandaag een nieuwe gaan kopen in een Proximuswinkel. Nieuwe sim-kaart gekregen en de boodschap van de verkoper dat het 2 uur kan duren voor de kaart actief wordt. Maar we zijn nu toch al even verder, en ik blijf stuiten op de foutmelding ‘Niet aangemeld bij netwerk’ wanneer ik tracht te bellen; sms’en is ook onmogelijk. 

 

Wat moet ik doen?


4 reacties

@Arne7 Heb je het toestel al eens volledig herstart.

PX forummedewerkers komen hier niet langs tijdens het weekend.

Contacteer onze klantendienst | Proximus:

je kunt altijd morgen eens bellen naar de helpdesk 0800 22 800.

@Martin Ja, heropgestart of helemaal uitgezet en opnieuw aan. Beide leveren geen resultaat op. 

Reputatie 2
Badge

@Arne7 

je kan eens kijken of je handmatig een verbinding met een netwerk kan maken. ga naar je instellingen -- mobiel netwerk --- netwerkselectie. Dat staat op automatisch maar zet dat eens uit en kijk of je toestel netwerken vindt. Als die dat doet maak een verbinding met orange , Base of Telenet ( net het geen je vindt dus alles behalve proximus ). Dan gaat die zeker zeggen aanmelden niet mogelijk en dat is goed. Dan erna nog eens netwerken zoeken en als je proximus ziet staan daar mee verbinden en kijk of die zich aanmeld op het netwerk. Als die verbind en je bent verbonden op het netwerk dan kun je die terug op automatisch zetten.

Reputatie 7
Badge +3

@Arne7  Is dit in orde? Het order staat afgewerkt in de systemen?

Reageer