Nieuwe Proximus klant. Ferm beklaagd....

  • 24 januari 2019
  • 1 reactie
  • 209 Bekeken

Ik ben zo dom geweest om mijn orange abonnement (mobiel) 😡 om te laten schakelen naar een proximus abonnement. Ik had dus een orange abonnement via mijn werk. Alles zou probleemloos verlopen. Ik hoefde niets te doen, proximus zou alles overnemen...Duh!!! Orange abonnement probleemloos opgezegd via het werk met als gevolg dat ik nu totaal geen mobiele verbinding meer heb. Enkel via wifi ben ik bereikbaar. Proberen bellen, mailen naar proximus maar bij bellen krijg je constant een antwoordapparaat met nummertjes en mailen daar antwoorden ze niet op. Ik zie me genoodzaakt om zelf naar een proximus winkel te lopen en daar opnieuw mijn verhaal te doen. Let wel! Mijn abonnement loopt dus en de betalingen zullen snel volgen! Wat een dienstverlening....

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag Lietje

Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr-)
Dan kijken we alles voor je na.

Alvast de excuses
Mvg, Koen

Reageer