Skip to main content

 

Beste,

 

Ik heb voor mijn ouders een nieuwe smartphone gekocht die werkt met een nano simkaart.

Momenteel werken zij nog met een Pay & Go kaart.

Ze zouden een Mobilus S abonnement wensen.

Wat moet ik doen om zo snel mogelijk een nano simkaart in het bezit te hebben ?

 

Kunnen zij hun actuele Pay & Go nummer behouden en indien ja, wat met de resterende belwaarde ?

Uiteraard kunnen zij hun nummer behouden bij overschakeling naar abo

Het betrokken resterende beltegoed wordt in mindering gebracht op de eerstvolgende abo-factuur

Indien de betrokken SIM-kaart nog niet van het multiformaattype zou zijn dient een nieuwe SIM-kaart te worden gevraagd/geleverd

Ik vermoed dat Proximus-medewerkers op dit publieke forum dit desgewenst voor uw ouders kunnen oplossen (en u hiervoor niet naar een Proximus-center hoeft te gaan)

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_sim_types/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/sim-kaart-pin-code-en-puk-code/een-simkaart-kiezen-of-omruilen.html

 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_change_call_price_plan/particulieren/support/telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/je-abonnement-of-pay-and-go-kaart-wijzigen.html


sturen ze dan terug sim kaarten op ?


Dag @Patricia C hiervoor laat ik best onze commerciële dienst je contacteren, dat mag op het mobiele nummer wat in je klantprofiel ingevuld staat? Groetjes, Heidi


 

Beste,

 

Inderdaad dat mag op mijn gsm nummer 


@Patricia C  U gaat deze namiddag gecontacteerd worden door de commerciële dienst.Groetjes,Joel


Reageer