op 21 Dec. gsm gekocht(Samsung) in Proximus winkel koopcentrum waasland.Toestel is bestemd voor mijn echtgenote die klant is bij Base,maar ik wil die nu ook overzetten naar Proximus omdat dan alles in één pakket zit TV,internet,vast toestel en nu dus 2 abonnementen voor gsm. Verkoper zegt mij dat het nummer niet meer bruikbaar is voor het toestel met Base account.Krijg van hem nieuwe pincode 1111 met de melding dat de activatie een paar uurtjes kan duren,niet dus,s´anderendaags bel ik naar proximus088 22 800 en krijg iemand aan de lijn die zegt dat hij van mobiele tel. niet veel afweet maar dat hij een collega van hem mij zal bellen binnen het uur,nooit telefoon gekregen,klantvriendelijk is toch anders.
Bel voor de zoveelste keer nog eens naar het nr. dat ik nu wel al vanbuiten ken en krijg eindelijk de gepaste man aan de lijn.Ik doe voor de zoveelste keer mijn probleem uit de doeken en hij zegt mij dat ik het originele nummer wel kan behouden,wat eigenlijk maar normaal is.
Hij bezorgt mij een nieuwe chipkaart via de post op 24 Dec. met een brief dat die binnen de 15 minuten zal geactiveerd worden…..niet dus,krijg wel de melding als ik wil bellen “Niet aangemeld bij netwerk”
vandaag 25 Dec. nog eens helpdesk gebeld,Nederlandse dame aan de lijn die mij doodleuk zegt dat het probleem bij Base ligt en dat het nog een paar dagen kan duren.
Pure Kafka
Ik weet het nu ook niet meer!!