Vraag

niet bereikbaar

  • 26 March 2023
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Goedemiddag,

 

ik heb op mijn iPhone 13 dual sim: 1 nummer privé van proximus en 1 nummer van het werk van andere provider. Nu heb ik al tijdje last als ik de mobiele data aanzet van het ene abonnement  dat ik niet te bereiken ben op mijn andere nummer. Heb het probleem al in beide richtingen gehad en is niet steeds. Iemand die hier mee kan helpen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nu heb ik al tijdje last als ik de mobiele data aanzet van het ene abonnement  dat ik niet te bereiken ben op mijn andere nummer

 

Dual SIM gebruiken op de iPhone - Apple Support (BE)

Let bij het gebruik van Dual SIM op het volgende:

  • 'Bellen via wifi' moet voor een lijn zijn ingeschakeld, zodat op die lijn gesprekken kunnen binnenkomen terwijl de andere lijn voor een gesprek wordt gebruikt. Als je op de ene lijn een gesprek ontvangt terwijl de andere lijn voor een gesprek wordt gebruikt en er geen wifiverbinding beschikbaar is, gebruikt de iPhone de mobiele data van de lijn die voor het gesprek wordt gebruikt om het gesprek van de andere lijn te ontvangen

Beste, bedankt voor de reactie! Ik heb dit probleem niet alleen tijdens het bellen met de andere lijn, maar gewoon een hele periode (soms paar dagen tot ik het door heb en dan terug mobiele verbinding verander naar andere simkaart).

Reageer