Beantwoord

Na één dag bij proximus al héél nare ervaring , ...

  • 3 January 2021
  • 7 reacties
  • 182 Bekeken

Na één dagje mijn nieuwe simkaart ontvangen te hebben  merk ik op dat ik al flagrant bedrogen word aangaan de gratis  favoriete app, in mijn geval watssap, wat gratis zou moeten wezen peuzelde al een vierde van mijn  Mgb,s op, na één dag!!!

Ik ga één kéér bellen naar proximus  en na één kwartier testen of  hun contract klopt en aangepast werd mét teruggave van 500mgb, indien niet dan weet ik wat mij te doen staat!

Een héél ontevreden klant!

icon

Beste antwoord door safieren 3 January 2021, 14:45

Bekijk origineel

7 reacties

als het een gsm abo is in een flex pack dan zijn er inderdaad geen gratis favoriete apps meer.

Maar in ieder geval de prox forummedewerkers komen morgen hier terug langs en kunnen dit een natrekken.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : in de met privé aangeduide velden 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen bvb gsm nummer waarover het gaat ), zodat prox medewerkers hiermee direct aan de slag kunnen.

Beste Martin,

Alvast bedankt voor uw snelle reactie, in mijn contrac, een mobilus S staat wel degelijk de favoriete app ingegeven (watsapp) en zou deze mijn mgb niet mogen reduceren, hoe dan ook ik laat morgen weten hoe ze reageren, feitelijk kan je online al lezen op dergelijke revieuwsites wat ze zullen zeggen ,…

Gelukkig zijn er providers genoeg!

Reputatie 7
Badge +3

@safieren  Je hebt een Mobilus S abonnement met Whatsapp als favoriete app. Het dataverbruik gegenereerd door deze app wordt niet gefactureerd noch afgehouden van de databundel zolang je de app niet verlaat. Wanneer je klikt op een link en je komt op een andere site terecht, zal dit verbruik wel worden aangerekend /afgehouden van de databundel. Groetjes, Antonella

Ik belde reeds 2 kéér naar proximus, en telkens geven ze mij andere uitleg aangaande die favotiete app!!!

Een andere uitleg van jullie is: zolang je de mgb niet overschrijd die in je abb staan ,bij mij dus 2 GB

 word alle verbruik aangerekend enkel ééns je boven uw maximum toegelaten verbruik van 2 GB gaat kan je met watssap gratis verder en word het niet doorgerekend!!!

Wie gaat er nu eens méér verbruikt dan toegelaten in zijn abb. niet overstappen naar ander abb( duurder)  die voldoet aan het persoonlijk verbruik, mijn inziens is dit puur bedrog, het zou simpel niet mogen afgaan van het verbruik in uw huidig abb.! !!!!

net getest,... één berichtje verzonden mobiel via watsapp ,géén sites of wat dan ook geopend of op links geklikt en toch debiteren jullie netjes mijn verbruik via de favorite app!

 

???

Even een rechtzetting, ik keek dus steeds op mijn gsm gegevens aangaande het verbruik en daar debiteerde het verbruik,..als ik echter op my proximus controleer moet ik inderdaad constateren dat het verbruik van de favoriet app. er niet afgaat!

okido dus! kan verkeren,.. bij deze dan ook rechtgezet!

Inderdaad het is op MyProximus dat je moet kijken, maar als het maar opgelost is voor u dat is het voornaamste.

Reageer