Skip to main content

Geachte

Ik volg de instructies van de app

PRODUCTEN INTERNET COMFORT Wifi public instellen.

Men vraagt om toestelbte configureren via 

SIM / PUBLIC WIFI SELECTEREN/GEREED .

Krijg bericht geen internet dat nochtans aan staat via wifi van bbox thuis.

Krijg onderstaand bericht altijd.

 

Als ik goed kijk, zie ik dat je wifi sterkte van public op nul staat; Publc is ook 2.4 ghz, dus als die sterk doorkomt moet ook de public even sterk doorkomen ( de 5 Ghz reikt verder, maar dat terzijde)

dus mijn conclusie is JE WIFI PUBLIC IS UITGESCHAKELD OP DE MODEM

Kan je dus best eerst terug aanzetten, alvorens je wil verbinden met public wifi

( naar 192.168.1.1 surfen en inschakelen)


Ga eens op de interface van je bbox → Onthaalpagina 

inloggen als User met Userwachtwoord dat je terugvindt op een sticker van de bbox zelf.

kijk eens na of die actief staat (hotspot is actief : in werking)

kijk ook eens op → My products | Proximus

of daar ook alles normaal staat.

anders moet je de bbox eens herstarten door 20 sec de spanning te onderbreken 

en anders nog een reset van de bbox proberen » houdt het verzonken reset knopkje achteraan 20 seconden ingedrukt en dan pas loslaten.

 


Reageer