Beantwoord

MyProximus - Pay&Go

  • 10 September 2020
  • 7 reacties
  • 204 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Vraag

Is het ondertussen al dan niet mogelijk P&G+ nummers toe te voegen aan een bestaand MyProximus (abo of P&G) account of dient er hiervoor nog steeds voor elk P&G nr een apart MyPx account te worden aangemaakt?

Ik begin te twijfelen omdat de mogelijkheid een MyPx account aan te maken op basis van een GSMnr blijkbaar verdwenen is 

https://www.proximus.be/MBPWeb/mbp/registration?execution=e2s1

Ik vermoed dat bovenstaande verder in het proces zulks uiteraard nog wel toelaat maar indien er geen apart MyPx account meer nodig zou zijn, spaart dit e-mailadressen/aliassen 

 

 

icon

Beste antwoord door AntonellaD 10 September 2020, 16:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@M_016  Voor een P&G moet er een apart account worden aangemaakt op MyProximus. Je kan wel meerdere accounts toevoegen in de app.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_add_account/particulieren/support/myproximus/myproximus/myproximus-applicatie/een-account-toevoegen-in-de-myproximus-app.html

Groetjes,

Antonella

meerdere p&g accounts samenvoegen kan dat al?

Reputatie 7
Badge +4

De vraag stellen is ze beantwoorden:

Je kan wel meerdere accounts toevoegen in de app

Heb je meerdere gsm-abonnementen? Wil je voor een familielid of een collega het verbruik raadplegen? Heeft je partner of één van je kinderen meer mobiele data nodig?

dus voor mij is dit toch zo duidelijk niet

Reputatie 7
Badge +4

Concreet bv.

Mr. X heeft 3 P&G+ nrs en 2 Mobilus abo; voor elk P&G nr dient Mr. X een acount MyPx te creëren en voor de 2 Mobilus abonnementen dient Mr. X er 1 bijkomend MyPx account te creëren (dus 4 in totaal) maar in de MyPx app kan Mr. X alle 4 betrokken account beheren/raadplegen

Ja dat begrijp ik en is logisch maar mijn vraag is als Mr X alleen 4 P&G abo’s heeft en ook nog een Myproximus account waar zijn pack (TV+Internet+Vaste lijn) aan verbonden is, hoe kan Mr X die zodanig koppelen dat hij in één Myproximus account ze allemaal kan beheren, is dit mogelijk?

Reputatie 7
Badge +3

Ja dat begrijp ik en is logisch maar mijn vraag is als Mr X alleen 4 P&G abo’s heeft en ook nog een Myproximus account waar zijn pack (TV+Internet+Vaste lijn) aan verbonden is, hoe kan Mr X die zodanig koppelen dat hij in één Myproximus account ze allemaal kan beheren, is dit mogelijk?

 

Voor dit voorbeeld is het niet mogelijk om alles in 1 account te beheren. Groetjes, Antonella

Reageer