Skip to main content

My Proximus app werkt niet, al enkele keren gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.

Vroeger nog wel af en toe gehad maar nooit zo lang en het geraakt ook niet opgelost.

Steeds melding dat er geen internetverbinding is, zowel op 4g als wifi, wat onzin is natuurlijk.

Altijd ‘oeps, er liep iets mis, foutje bij ons, niet bij jou. We werken er aan. Probeer later even opnieuw’:rolling_eyes:

Daaronder ‘er is geen internetverbinding.’

Intriest dat je het duurste abonnement hebt, en dan een simpele app niet werkt. 

 

Ter info: pas maandag komt hier iemand die van proximus zelf is, terug langs op het forum om dit verder met u te bekijken.


OK, het is maandag 😉


Ze zijn de berichten hier aan het doornemen, dus er is hoop :relaxed:


@Peter68 Is het enkel de app dat niet werkt? Online op de MyProximus website inloggen werkt wel? Groetjes, Antonella


Het is enkel de app, online kan ik normaal inloggen.


@Peter68 Dossier 45048771 werd opgemaakt voor de support dienst van MyProximus. Zij kijken dit voor je na en houden je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella


Ok bedankt


Reageer