Ik wou graag mijn limiet van mpay verhogen, maar kan dat blijkbaar niet zelf omdat je met pay&go kaart blijkbaar geen beheerder van je eigen nummer bent (ik vraag me af wie dat dan wel is...). Hoe kan ik deze limietverhoging dan wel bekomen?
FYI:
Hoe je limiet voor mobiele betalingen aanpassen? | Proximus
Beheerder of gebruiker in MyProximus? | Proximus
Morgen komen de Prox Forummedewerkers terug langs
Bedankt voor je reactie, dat vond ik zelf ook, maar dat lukt dus niet. Als je pay&go bent zoals ik, kan je blijkbaar geen beheerder zijn/worden van je eigen nummer las ik ... en als je geen beheerder bent kan je zelf je limiet niet verhogen ... ik zat dus vast ...
Dag
Dag
De limiet mag verhoogd worden tot het maximum wat toegelaten is, of onbeperkt indien er geen beperkingen zijn.
Ik heb mijn gegevens aangevuld in het profiel, dus normaalgezien kan je mijn nummer daar terugvinden. Als het niet zo moest zijn, dan mag je mij een seintje geven.
FYI: De maximale waarde per transactie (€ 50) en de totale waarde per maand (€ 300)
liggen in de hele EU vast in het kader van de Richtlijn betreffende betalingsdiensten.
Groetjes Luc
Naar de klantendienst bellen 0800 22 800 en je M-pay limiet laten wijzigen voor het mobiele nr waar je mee wilt betalen en vooral laten checken of de dienst met toegevoegde waarde de “m-commerce” geactiveerd staat want anders kan je geen betalingen doen per sms , bvb voor openbaar vervoer of parkeertickets.
Bijfull controll is die geblokkeerd trouwens
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.