Ik heb vorige week online een bestelling geplaats voor een nieuw mobiel abo met overname van mijn huidig Telenet-nummer.
Bij ontvangst van de sim-kaart stond in de bijhorende brief dat mijn nr. op 4 augustus zou worden overgenomen.
We zijn ondertussen een week verder en mijn nummer is nog steeds niet overgedragen, nochtans zou volgens het BIPT dit hoogstens 1 werkdag duren.
Ik heb via chat de proximus-klantendienst al gesproken, maar daar wijst men richting Telenet. Via whatsapp heb ik Telenet gesproken en zegt men nog geen verzoek tot overdracht te hebben gekregen & dat mijn nummer niet geblokkeerd staat. Dus de 2 bedrijven wijzen naar elkaar maar niemand heeft een oplossing.
Gelukkig begint mijn compesatie van €3/d al netjes op te lopen.
(ref. https://www.bipt.be/consumenten/faq/hoe-lang-duurt-het-om-van-gsm-operator-te-veranderen)
Heeft er iemand een idee hoe ik bij Proximus de juiste medewerker te pakken kan krijgen om dit opgelost te krijgen?