https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/producten/mobilus/mobilus-gsm-abonnementen.html
https://www.proximus.be/dam/jcr:e5038ca7-f51f-4b12-b7c9-f10db1b21a98/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/infofiche/Mobilus-XL_Unlimited-nl~2019-05-23-11-27-24~cache.pdf
Trouwens Orange bv. is niet beter of anders (20 GB en een beperking qua snelheid boven deze limiet)
https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/abonnementen/arend
Mocht u er ééntje "werkelijk onbeperkt qua volume zonder snelheidsbeperking vinden" vraag info voor/naar allen hier aanwezig
Dus als u mij vertelt dat ik voor €43 per maand voor een unlimited pakket slechts 20gb data an jullie optimale snelheid krijg en daarna maar op 512kb/s kan surfen, is geen unlimited pakket,
Ik heb hiervoor een uur aan met jullie klantendienst gebelt zodat ik een pakket zou hebben die mij toestaat om mijn werk te doen,
Als ik bel om te vragen voor dataverkeer zonder limiet, en jullie operatoren stellen dit abonnement voor, maar vermelden niet wat er gebeurt na het verbruik van die 20 GB en ik mijn werk niet meer kan doen, omdat jullie mij niet geïnformeerd hebben hierover.
Dit vind ik absoluut schandalig en onprofessioneel dat jullie dit verbergen achter een unlimited titel, en hier moet verandering aan komen.
Ik vrees dus dat u voorlopig bv. gebruik zult moeten maken van uw Verizon USA abo in afwachting van een eventueel aanbod type XXL van bv. +/- 50 GB à rato van bv. 100 euro/maand (21% BTW incl.)
Is het aanbod "unlimited? Ja, maar met snelheidbeperking; zelfs de consumentenbescherming krijgt hier geen speld tussen tenzij u een contract zou hebben bekomen waarin dit niet expliciet zou vermeld geweest zijn (algemene en specifieke voorwaarden)
Ik heb ook het gevoel dat ze ons oplichten ik had eerst onbeperkt abonnement met een limiet van 20gb aan snelle data.werkte de 2eerste maanden perfect voor mij dan zonder mijn houding te veranderen was de 20gb na 15dagen al op ik belde en ze konden mij geen uitleg geven hoe dat kwam onder het motto we kunnen dat niet nakijken wegens de privacy wet.ik zeg mijn abonnement op en paar maanden later maken ze reclame dat je 30gig krijgt ipv 20 ik koop neem me terug een abonnement eerste maand prima 2maand lap alles opgebruikt en traag ik wil data bij kopen zeggen ze dat gaat niet bij een mobilus XXL begrijpen wie begrijpen wil ik ben heel dev proximus firma meer dan zat .
zie onze website, mogelijkheden abonnementen én daarbij verwijzing naar algemene voorwaarden.
Onbeperkt is idd onbeperkt, maar onder bepaalde voorwaarden.
https://www.proximus.be/nl/id_cr_msub/particulieren/mobiel/gsm-abonnementen.html
Oprechte excuses als de gegeven klanteninformatie voor jullie niet duidelijk genoeg is geweest.
De internetverbindingen worden steeds sneller en efficienter… dus zijn data bundels ook sneller en sneller opgebruikt in vergelijking met vroeger.
het is onmogelijk voor ons om te zien waar data exact aan opgebruikt zijn bij onze klanten
Via de apps op je toestel kan meestal wel zelf gecontroleerd worden waar het verbruik zit.
met groeten,
Tina
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.