Vraag

Mobile Maxi

  • 21 September 2023
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Ik heb goot dateverbruik nodig aan de Franse grens. Geen enkel Belgisch netwerk doet het daar. Aangezien ik niet in Frankrijk woon, kan ik geen Frans abonnement krijgen.

Nu de vraag: hoeveel data heb ik met Mobile Maxi op het Frans netwerk? IS het mogelijk bij te kopen als de limiet eens opgebruikt is?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Mobile Maxi = 50 GB/maand in België en EU

Is het mogelijk bij te kopen als de limiet eens opgebruikt is?

Buiten bundel zijn onderstaande tarieven van toepassing (= 0.12 €/MB bij verbruik boven 50 GB/maand)

Bekijk de tarieven van prepaidkaarten en gsm-abonnementen | Proximus

maar onderstaande is eventueel ook mogelijk (cfr data opties hieronder)

Als je mobiel internetvolume vaak ontoereikend is, raden we je aan te kiezen voor een hoger mobiel abonnement, of een mobiel abonnement in een pack, zodat je van nog meer voordelen kan genieten.

Als je tijdelijk extra surfvolume nodig hebt en je je huidige gsm-abonnement wenst te behouden, activeer dan een van de Data opties. Op MyProximus kan je van 500 MB tot 2,5 GB extra toevoegen.

 

Met een Mobile Unlimited kunt u in EU tot 62 GB/maand gaan en is er daarboven een kost van 0,21 c€/MB

In de rest van de Europese Unie: 62 GB/maand ; daarboven blijft het surfen aan maximale snelheid voor € 0,0021/MB.

 

Reputatie 3
Badge

Bedankt.

Reageer