Vraag

Mobile Coverage Extender

  • 17 December 2019
  • 10 reacties
  • 272 Bekeken

Op 11 december bekwam ik een sms van proximus dat er momenteel problemen zijn met de proximus mobile extender en dat er een oplossing zou zijn op 12 december. Echetr vandaag werkt de mobile coverage extender nog steeds niet. Wanneer zal het probleem dat nu al een week aansleept opgelost zijn?


10 reacties

heb je hem al gereset door 10 sec het reset knopje in te drukken

- Mobile Coverage Extender resetten MCE reset (factory reset) uitvoeren:
reset knop achteraan het toestel 10 sec. lang ingedrukt houden
waarna de her-activatie zal opstarten en de dienst na 10 tot 15 min.
automaitsch terug zal geactiveerd worden
proximus.support/mobile-coverage-extender-pro-problemen

Dat heb ik gedaan maar het lampje blijft snel groen knipperen na eerst een paar seconden rood te zijn

dank alvast voor uw reactie

Reputatie 7
Badge +4

Het algemene probleem is inderdaad opgelost sinds 12/12.

Als u toch noog problemen ondervindt kan je allereerst proberen om de bbox te herstarten en daarna de reset te doen van de MCE.

Als dit niet helpt zal er een technieker ter plaatse moeten komen. Kan je hiervoor laten weten op welke lijn deze geïnstalleerd is (aanvullen op je profiel) ? Wanneer zou dit passen voor u ?

 

Ik had de bbox al meerdere keren herstart maar gaf geen oplossing. Volgens het sms van proximus van 11 december blijkt de reden in hun netwerk te liggen? Er kan iemand langs komen volgende week 26 en 27 december. Wat kan er voor jullie?

Reputatie 7
Badge +3

@DirkVt 

donderdag 19/12 kunnen we iemand langssturen tussen 10:00 en 14:30.

Past dit voor jou?

 

Geert

Dat is perfect. Tot morgen

Geachte, we hebben nog niemand gezien ook al is de afspraak ook bevestigd per email

Reputatie 7
Badge +4

ik vrees dat als je nog niemand hebt gezien dat er iets zal misgegaan zijn
je hebt ook geen briefje in de bus gekregen van afwezig ?

Enige tijd geleden bestelde ik een Mobile Coverage Extender. Tot op heden mocht ik deze nog altijd niet ontvangen. ☹️

Reputatie 7
Badge +3

@sasenserge Ik heb je vraag verplaatst naar een reeds bestaand topic over de MCE. Ik zie dat de bestelling gisteren werd ingevoerd en de MCE zal begin volgende week worden geleverd. Groetjes, Antonella

Reageer