Skip to main content

Hoe komt het dat ik mijn mobile abonnement, in mijn Flex Fiber pack, niet zelf meer kan aanpassen, maar contact moet opnemen met Proximus? Zij hebben de aanpassing, die ik had gevraagd, verkeerd gedaan.

Hoe komt het dat ik mijn mobile abonnement, in mijn Flex Fiber pack, niet zelf meer kan aanpassen, maar contact moet opnemen met Proximus? Zij hebben de aanpassing, die ik had gevraagd, verkeerd gedaan.

@Paul_050 Ik heb dat wel kunnen doen via MyProximus+. Maar heb alleen een Flex pack, geen fiber. Heb 2 gsm abo aangepast. Moest naar de eerste wel uit en inloggen voor de 2de.


@Antoon1 

Je bedoelt via Proximus+ (opvolger/vervanger van Myproximus) veronderstel ik.


@Antoon1

Je bedoelt via Proximus+ (opvolger/vervanger van Myproximus) veronderstel ik.

@Martin Klopt. MyProximus zit nog in mijn geheugen 😉


Reageer