mobiele in

  • 6 August 2023
  • 4 reacties
  • 70 Bekeken

Wij zitten in Frankrijk en plots krijgt mijn man een bericht dat hij over zijn data zit en alles werd geblokkeerd van mobiele data , wij hebben het zelfde abonnement en mijn 5g ligt heel de dag aan . Een kindje van 2 jaar zit ook heel de dag op mijn telefoon om te kijken naar filmpjes, wuk hangen nu al een uur aan de lijn maar geen gehoor 


4 reacties

FYI: hier komt tijdens weekend niemand langs tijdens het weekend die van PX is.

ik niet of je een 5G unlimited abo hebt maar ik vind bv dit op hun site :

Gsm-abonnementen | Proximus :

Mobile Unlimited

Alles onbeperkt met 5G

  • Onbeperkte data:
    In België: 300 GB/maand om te surfen op onze 4G- en 5G-netwerken tot 1 Gbps. Boven 300 GB, blijft het surfen onbeperkt, maar met verminderde snelheid (max 512 Kbps).
    In de rest van de Europese Unie: 62 GB/maand ; daarboven blijft het surfen aan maximale snelheid voor € 0,0021/MB.
  • Onbeperkt bellen & sms'en: geldig in België en de Europese Unie, behalve voor oproepen vanuit België naar andere landen.

Als je behoeften veranderen, kan je altijd je abonnement aanpassen via de MyProximus-app.

 

Reputatie 6
Badge +2

Gewoon ter informatie : ik verbruik zo ongeveer 100 Gbytes per maand en dat is gewoon surfen en mailen ongeveer toch vier uur per dag.  Nooit filmjes of andere grote bestanden downloaden. 

De helpdesk van Proximus werkt bij mij nu veel sneller dan vroeger. Dat is mijn indruk. Ik denk dat ze wel kunnen zien hoeveel uw man dagelijks verbruikt. Aan u gaan ze dat misschien niet zeggen. Maar ze gaan zeker niet zeggen wat hij juist doet. Ooit zeiden ze dat ze dat niet kunnen. Misschien is het van niet willen. En dat lijkt mij wel OK. 

Een uur tv kijken via internet verbruikt ongeveer 600 Mbytes pet uur. 

Ik heb ooit eens hier op het forum gezien dat Proximus toegeeft dat ze verkeerd waren bij het meten van het verbruik. Dat kan al eens gebeuren. Een fout toegeven is wel knap. 

Data bijkopen kan en kost dacht ik 5 € voor 500 Mbytes. Dat is rap op hé. 

Men kan ook wel een vraag stellen of een klacht indienen met een formulier. Gewoon eens mailen gaat nog niet dacht ik, dat blijf ik raar vinden voor een firma die abonnementen verkoopt om o.a. te mailen.  Ooit kreeg ik als antwoord op mijn vraag hierover dat ze dan te veel mails zouden krijgen. 

voor de pickx app valt dit nog mee 

  • Proximus Pickx app op tablet/smartphone
    • 1 uur kijken in hd-kwaliteit: +/- 700 MB
    • 1 uur kijken in standaardkwaliteit: +/- 570 MB
  • Proximus Pickx app op pc
    • 1 uur kijken in hd-kwaliteit of standaardkwaliteit: +/- 735 MB

bij het streamen aan 1080p :

  • Netflix: 3GB/uur (Ultra high definition (4K): tot 7 GB)
  • Disney+: 2,25-3GB/uur
  • Youtube: 3GB/uur
  • Prime Video: 1,4GB/uur

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Febe Deboutte vul je de klantgegevens en zijn nummer aan in het klantprofiel hier? Groetjes Heidi

Reageer