Skip to main content

Mijn moeder zou graag gebruik willen maken van mobiele data wanneer ze wacht bij de kapper.

 

Nu heb ik alles voor haar opgezet, heb alle relevante instellingen van mobiele gegevens uit mijn GSM gekopieerd naar haar GSM, maar mobiele data doet het niet bij haar.

Vervolgens heb ik mijn SIMkaart in haar GSM gestopt--> werkt perfect

Stop ik haar SIMkaart in mijn GSM → werkt niet

 

Probleem ligt dus bij SIMkaart, lijkt mij. Nu is die SIM van april 2022, modern dus. 

Mogelijk moet er intern bij Proximus een knopje gewijzigd worden?

 

mvg,

Antonie

 

 

 

morgen pas zal er terug een proximus medewerker langskomen en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen. 


Dag @antonie er staat momenteel een ‘data barring’ actief op je moeder haar nummer, ik zal deze verwijderen! Groetjes, Heidi

 


Reageer