Skip to main content

Mijn vriend werkt met Pay&Go kaart.

Hij heeft ondervonden dat zijn credit in één klap teniet werd gedaan bij een oproep via WhatsApp, waar er geen Wifi was. Is dit normaal ? Kan men dit verhinderen ?

zijn toestel zal waarschijnlijk overgeschakeld zijn op mobiel data aangezien er geen wifi was 


Gaat dit dan automatisch ? Kan men iets wijzigen in de instellingen ?

 


bv;

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/dataverbruik-android


@Magda_06 idem iOS

https://www.consumentenbond.nl/mobiel-abonnement/dataverbruik-ios


@Magda_06 of algemeen (google search)  
https://www.google.com/search?q=beperk%2Bje%2Bdataverbruik%2Bop%2Bje%2Bphone


@Magda_06 

inderdaad : via de instellingen kan je aangeven dat je toestel enkel na toestemming van gebruiker naar 4G kan als er geen wifi is.

Ik hoop dat jullie het gevonden hebben en dat het probleem is opgelost ?

groeten,

Tina


Reageer