Vraag

mobiele betalingen / m-pay

  • 28 February 2021
  • 8 reacties
  • 509 Bekeken

Waarom kan ik niet meer mobiel betalen heb het nog maar veranderd het ging en nu niet meer ?


8 reacties

er  staat misschien een blokkering op of bvb als je full control hebt moet je eerst opladen net alsof je een Pay & Go hebt…..

maar morgen kunnen de prox medewerkers dit even natrekken 

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens in je forumprofiel plaatsen, doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
→ ForumProfiel gegevens invullen/aanvullen 

( in het vak "Ticket (Privé)" kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als je dit wilt).

Reputatie 7
Badge +3

@Jona_69  Dag , er staat inderdaag een  blokkering op. Zal ik deze weghalen? Of doe je het zelf via My Proximus.  Groetjes Luc

Barring Payment Content Access
Reputatie 2

Beste,

Ik heb de mogelijkheid niet om M-pay te activeren op mijn abonnement.

De blokkering staat op “yes”, maar ik kan deze niet desactiveren.

Ik krijg steeds een foutmelding.

Kan dit geactiveerd worden aub?

Bedankt!

Mvg,

 

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo de optie M-pay/M-Commerce staat wel actief op je gsm-nummer, maar je hebt de blokkeringen voor derde diensten actief staan

Betaalnummers, betaalsms'en en diensten door derden | Proximus

Oproepen, sms'en of surfen blokkeren | Proximus

Je kan deze blokkeringen via Myproximus verwijderen op dezelfde manier als je deze activeert.

Mocht het niet lukken, laat je het maar weten.

Groetjes,
Antonella

 

 

Reputatie 2

@AntonellaD,

Ik heb de optie “voor derde diensten” gevonden en deze staat inderdaad op “on”, maar wanneer ik deze dan aanklik om op “off” te zetten, krijg ik een foutmelding.

Kan dit even bekeken worden aub?

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb de blokkeringen voor derde diensten eraf gehaald. Dit moet even verwerkt worden door onze systemen, maar je krijgt vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD 

Zeer vriendelijk bedankt!

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

Heel graag gedaan @thejojo en alvast een prettig weekend! Groetjes, Antonella

Reageer