Beantwoord

Mobiele betalingen activeren

  • 26 August 2023
  • 8 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo, 

 

Ik probeer al enkele dagen de mobiele betalingen via mijn proximus abonnement te activeren. 

In my proximus staat dit op actief maar als je verderklikt dan weer niet. 

Hoe kan ik dit toch geactiveerd krijgen en gebruiken? 

 

Alvast bedankt! 

Annelies 

icon

Beste antwoord door Luc.M 28 August 2023, 11:09

Bekijk origineel

8 reacties

@Annelies22 
Omdat de PX forummedewerkers , als ze maandag hier de draad terug opnemen, je verder zouden kunnen helpen en je meer informatie te kunnen geven:
Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers!
Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +3

@Annelies22  Dag Annelies, dit staat actief in onze systemen met een limiet van 100 euro

Beste,

Heb het nogmaals geprobeerd om mijn abonnement bij google 1 en netflix aan mijn proximus mobiel abonnement te koppelen maar wordt nog steeds geweigerd.  Krijg een melding dat dit niet ondersteund is via mijn abonnement bij proximus.

Kan u mij helpen door dit toch te activeren?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,

Peeters Annelies

Reputatie 7
Badge +3

@Annelies22  Staan je instellingen goed onder play store en abonnementen en betalingen?

@Luc.M 

Hoe bedoeld u? 

Kreeg daarjuist ook de melding bij google 1 dat ik mijn kaart moet herladen? 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Annelies22 zoals Luc al schreef staan je instellingen hier goed. Ik heb dossier 53084370 opgemaakt voor nazicht door de achterliggende dienst. De dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

 

Dit is nog steeds niet opgelost en werkt niet! 

Reputatie 7
Badge +3

@Annelies22 

excuses, 

ik vraag na wie dit nakijkt…

groeten

Tina

Reageer