Vraag

Mobiele betaling

  • 27 July 2019
  • 7 reacties
  • 1211 Bekeken

Ik wou deze optie dan ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.

Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

This topic has been closed for comments

7 reacties

proximus medewerkers kunnen dit activeren voor u, want er zijn er nog die deze actie niet kunnen uitvoeren, maar de proximus medewerkers komen hier pas maandag terug langs op het forum
Gratis bellen naar support kan wel altijd 0800 22 800
Reputatie 7
Badge +3
Dag Tutkubakay,
Ik heb de optie M-commerce, dat mobiele betalingen mogelijk maakt, geactiveerd voor jou.
Groetjes,
Antonella

hallo

 

ik probeer m-pay of mobiele betalingen te activeren maar vind deze optie niet tussen de instellingen of opties hoe kan ik dat activeren voor mijn nummer en voor mijn andere nummer ? 

alvast bedankt om te antwoorden 

kan deze info je verder helpen: 

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_mob_limits/particulieren/support/myproximus-en-facturen/kosten-controleren/betaalnummers-sms-en-en-apps/hoe-uw-limiet-voor-mobiele-betalingen-aanpassen.html

 

FAQS > klik hier

deze info heb ik al zoveel gezien en op terecht gekomen maar de optie van mobiele betalingen verhogen kan ik nergens vinde tussen  alle lijsten 

Best dan de uitleg van iemand van Proximus zelf afwachten als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@jenson https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/mobiele-betaling-49480#post643097